بازی مریم و خطرات جدی آن برای نوجوانان + جزئیات کامل


بازی مریم چیست؟

دلگرم کننده: بازی مریم نام بازی خطرناکی است که عواقب بسیار بدی بر اعصاب و روان بازیکن دارد.

اخیراً بازی جدیدی در بین مردم به خصوص در بین نوجوانان و جوانان که بیشترین خطر را دارند انجام شده است. این بازی که بازی مریم به آن بازی بسیار خطرناکی می گویند که تأثیر بسیار بدی بر روح و روان و اعصاب افراد می گذارد و امنیت خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد.

سال گذشته شاهد بودیم که چگونه بازی نهنگ آبی به سرعت محبوب شد و افراد زیادی که عمدتاً نوجوانان 13 تا 18 ساله بودند جان خود را از دست دادند. بازی نهنگ آبی اپلیکیشن و برنامه خاصی نداشت و در این مراحل از بازی پیام هایی برای کاربران ارسال می شد اما در بازی مریم اپلیکیشن ویژه ای وجود دارد که متاسفانه به راحتی در بازارهای شناخته شده در دسترس افراد قرار می گیرد. مانند. گوگل پلی و اپ استور. است.

با توجه به دسترسی آسان به این برنامه، مطمئنا افراد بیشتری تحت تاثیر این برنامه قرار خواهند گرفت. بنابراین برای جلوگیری از آسیب های احتمالی باید این برنامه را بشناسید


خطرات بازی مریم چیست؟  / موضوع بازی چه ربطی به جن زدگی دارد؟

تفاوت مریم و نهنگ آبی

بازی Mariam توسط فردی با هویت عربستانی ساخته شده است و اگر به تصاویر مختلف محیط بازی دقت کنیم متوجه می شویم که زبان بازی کاملا عربی است و اگر با این زبان آشنایی ندارید حتما بازی کردن کمی سخت است البته زبان انگلیسی هم در بازی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد.

اصلی ترین شباهتی که مریم و نهنگ آبی را در دسته بازی های خطرناک قرار می دهد ایجاد ترس، وحشت، وحشت و تهدید در بین کاربران است.

بیشتر بخوانید  چهره های مشهور متولد امروز 26 خرداد

بر خلاف بازی نهنگ آبی که گیم پلی خاصی در محیط بازی وجود نداشت و فاز بازی نهنگ آبی به صورت کتبی به صورت یک سری دستورالعمل به مدت 50 روز متوالی در اختیار کاربر قرار می گرفت، در مریم شاهد بازی و داستان هستیم. دختر جنگ زده به نام مریم در جنگل گم می شود و از یک کاربر می خواهد که او را به خانه برساند. اما در طول مسیر اتفاقات وحشتناکی را تجربه می کنند و کاربر در حین انجام بازی بسیار هیجان زده می شود.


خطرات بازی مریم چیست؟  / موضوع بازی چه ربطی به جن زدگی دارد؟

موضوع بازی مریم چیست؟

داستان نمایشنامه ماریاما در واقع درباره دختر نه ساله جنگ زده ای است که راه خود را در جنگلی تاریک گم کرده و از کاربر می خواهد که او را به خانه برساند. در تمام قسمت های بازی شاهد حضور ارواح سرگردان و موجودات ترسناکی هستیم که به گفته کاربران غول ها و شیاطین هستند. محیط بازی بسیار تاریک و پر از سایه های متحرک همراه با صداهای ترسناک است. در طول این بازی اتفاقات وحشتناکی رخ می دهد و شخصیت بازی که عمدتا به ارواح و اجنه سرگردان اشاره دارد باعث ایجاد ترس و اضطراب در کاربر می شود.

موضوع بازی بیشتر به اجنه و شیاطین مربوط می شود و در طول بازی شاهد صداهای ترسناک و ترسناک هستیم. در ابتدای بازی از کاربران اطلاعات مختلفی از جمله نام کاربری، آدرس و اجازه دسترسی به صفحات مجازی خواسته می شود. البته تا زمانی که کاربر این اطلاعات را وارد نکند، به کاربر اجازه بازی داده نخواهد شد

بیشتر بخوانید  علت درگذشت حسین کیوان؟

شما می توانید با وارد کردن اطلاعات نادرست وارد بازی شوید، اما این را نیز باید در نظر داشته باشید که این بازی به مجوزهای مختلفی روی گوشی شما نیاز دارد و می تواند تا حد زیادی به اطلاعات واقعی شما دسترسی داشته باشد. نمایش زیاد نیست و بعد از چند دقیقه بازی مداوم تمام می شود. به همین دلیل ترفند جالبی در این بازی وجود دارد که به شما اجازه می دهد هر بار که از بازی خارج می شوید تنها پس از 24 ساعت دوباره وارد بازی شوید.

تا اینجای کار در بازی چیز عجیبی ندیده ایم و همان چیزهایی را می بینیم که در اکثر بازی های ترسناک می بینیم. چیزی که این بازی را به یکی از خطرناک ترین بازی ها تبدیل می کند این است که پس از پایان بازی چه اتفاقی می تواند برای کاربر بیفتد.

به عنوان مثال، پس از اتمام بازی، دقیقا ساعت 3 صبح، یک شماره ناشناس با شما تماس می گیرد و عبارت “ما همچنان با شما کار می کنیم” به صورت رباتیک منتشر می شود. و هر بار صداهای عجیبی به کاربر داده می شود تا کاربر را متقاعد کند که تسخیر شده است

نباید فراموش کنیم که بازی Mariam بیشتر در مورد ارواح و اجنه سرگردان است و همین امر باعث ترس بیشتر کاربران جوان می شود.

در طول تماس های مختلف و گاه و بیگاه بازی، شاهد همین مشکل هستیم و کاربر به طور فزاینده ای متقاعد می شود که با گابلین ها در تماس است. این موارد در نهایت کاربر را به وحشت و ارتکاب اعمالی مانند خودکشی سوق می دهد.

بیشتر بخوانید  علت مرگ دلفین دلفیناریوم برج میلاد چه بود + جزئیات ماجرا

تصاویری از محیط بازی مریم


خطرات بازی مریم چیست؟  / موضوع بازی چه ربطی به جن زدگی دارد؟


خطرات بازی مریم چیست؟  / موضوع بازی چه ربطی به جن زدگی دارد؟


خطرات بازی مریم چیست؟  / موضوع بازی چه ربطی به جن زدگی دارد؟


دیدگاهتان را بنویسید