بازیگر مشهور سریال گاندو در کربلا



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سارا منجزی پور وی در ۶ مهر ۱۳۶۱ در اهواز به دنیا آمد. سارا منجزی پور او با بازی در سریال گاندو خوش درخشید. سارا منجزی پور او یک بازیگر ایرانی است. سارا منجزی پور محمدرضا شریفینی وارد دنیای بازیگری شد سارا منجزی پور ازدواج نکرده و مجرد است.

سارا منجزی پور

نام و نام خانوادگی: سارا منجزی پور

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون

متولد: 6 اکتبر 1982 – 28 سپتامبر 1982

محل تولد: اهواز، ایران

ملیت ایرانی

حرفه: بازیگر

مدرک تحصیلی: معمار فارغ التحصیل

سارا منجزی پور

بیوگرافی سارا منجزی پور

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ در اهواز) بازیگر ایرانی است. او در رشته معماری فارغ التحصیل شد و فعالیت سینمایی خود را در سال ۲۰۱۱ با فیلم خنده در باران آغاز کرد. او توسط محمدرضا شریفی وارد دنیای بازیگری شد.

سارا منزی بازیگر زیبایی است که به ظاهرش اهمیت می دهد و علاوه بر زیبایی سلامتی اش نیز مهم است.سارا منزی از آن دست بازیگرانی است که معتقد است وقتی به عنوان یک فرد شناخته می شوی شرایط فرق می کند و باید این کار را انجام دهی. بیشتر مراقب خودت و دیگران باش زیبا.

مهمتر از همه اینکه برای انتخاب شدن در نقش های مختلف باید اندامی خوب و سالم داشته باشید. به قول خودش همه حرفه ای های دنیا چه می کنند. سارا منزی اصول خاصی برای زندگی خود دارد. مراقب رژیم غذایی، ورزش است و به پوست صورت می رسد. برای اطلاع از رازهای زیبایی او گفت و گوی ما را با این دختر خوش اخلاق بخوانید و البته نکات مفید او را دنبال کنید.

سارا منجزی پور

توصیه سارا منسی در مورد زیبایی

تیپ مناسب به سبک سارا متجازی

سارا منجزی: داشتن ظاهری زیبا و آراسته فقط به آرایش نیست. پوست خوب، دندان های سفید مرتب، موهای مرتب نیز نقش مهمی در ظاهر ایده آل و آراسته دارند. سارا مجتزی نکات و ترفندهای جالبی برای داشتن پوستی سالم و بدون عیب دارد که در گفتگو با ما به آن ها اشاره کرده است که به گفته خودش بخشی از سبک زندگی او شده است.

از خواب شبانه غافل نشوید

سارا منجزی: متأسفانه شب خوابیدن و بیداری در کار ما زیاد است و اغلب به دلیل شرایط کار مجبور به بیدار شدن در شب هستیم که البته اجتناب ناپذیر است، مثلاً سکانسی که داستان آن در شب و ما باید همزمان سر کار باشیم. این بدون شک در حال حاضر روی چهره افراد چه بازیگر و چه کسانی که شغل دیگری دارند تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید  ساعت 900 میلیونی همایون شجریان جنجالی شد+ عکس

سادگی هرگز از مد نمی افتد

سارا منجزی: مردم معمولاً به بازیگران و هنرمندانی که الگو هستند نگاه می‌کنند، بنابراین بازیگر باید مراقب باشد که همیشه لباس مناسب بپوشد و در عین حال لباس‌های مناسبی بپوشد و آداب و رسوم جامعه را رعایت کند زیرا این امر نشان‌دهنده است. خیلی ها هستند که به شما نگاه می کنند و دوست دارند شبیه شما باشند، پس در انتخاب لباس و لباس باید خیلی چیزها را در نظر بگیرید، چون مثل یک نفر دیگر مال خودتان نیستید و هزاران چشم شما را می بیند.

واقعیت این است که من اصلا دنبال مد نیستم و همیشه دوست دارم آن را ساده بپوشم و به نظرم سادگی و ظرافت در عین حال باعث می شود که شما مرتب و به روز به نظر برسید. نظر شخصی من این است که شیک بودن و آراسته بودن به همین سادگی است که بخواهید از رنگ های عجیب و غریب یا مدل های مختلف استفاده کنید. سادگی هرگز از مد نمی افتد و همیشه طرفداران خود را دارد.

سیگار و قلیان ممنوع!

سارا منزی: نکته دیگری که فکر می کنم در مورد خواب باید بگویم این است که نخوابیدن در شب نیز روی سیستم عصبی تاثیر می گذارد و افراد را عصبی می کند. روی پوست، فکر می کنم همه ما می دانیم که چه اثرات مخربی دارد. بارها برای من پیش آمده که شب ها به دلیل سر کار بودن به اندازه کافی نخوابیدم و روز بعد به صورت نخوابیدم و صورتم به شدت خسته بود. حتی من خیلی سعی کردم شاد و شاداب باشم، اما پوستم از آرایش خسته شده بود و هر کاری که انجام می‌دادیم آن طراوت را نداشت.

همچنین به تمام خانم هایی که به زیبایی و زیبایی صورت خود اهمیت می دهند و به نظر می رسد خواب شبانه را از دست نمی دهند توصیه می کنم پوستی شاداب داشته باشند اما موضوع مهم دیگری که زیبایی صورت و به خصوص پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و اخیرا متاسفانه این است که اینها سیگار و قلیان هایی هستند که فکر می کنم همه ما از تأثیر مخرب آنها کاملاً آگاه هستیم و طبیعتاً آسیب زیادی به پوست صورت وارد می کنند.

بیشتر بخوانید  تلاش عجیب مدیران شکست خورده استقلال برای مدیرعاملی آبی‌ها!

خوب زندگی کردن برای یک بازیگر بسیار مهم است و این برای بازیگران سراسر دنیا بسیار مهم است. بسیار مهم است که به عنوان یک بازیگر سبک زندگی سالمی داشته باشید و به خودتان برسید. وقتی بازیگری را به عنوان یک شغل جدی در زندگی انتخاب می کنید، در قبال خودتان مسئول هستید و باید مراقب خود باشید تا همیشه خوش فرم باشید.

سارا منجزی: سیگار و قلیان علاوه بر تاثیر بسیار بدی که بر بدن می گذارد، به پوست صورت نیز آسیب می رساند. به نظر من خانم ها اگر به ظاهر و پوست خود اهمیت می دهند سیگار نکشند. سیگار و قلیان نیز باعث خشکی بیش از حد پوست می شود.

خواب نامناسب باعث پیری زودرس و بدتر شدن وضعیت پوست صورت می شود. این امر به ویژه در مورد زنان صادق است زیرا پوست صورت آنها حساس تر است و ممکن است آسیب بیشتری ببیند. به گفته متخصصان بهترین زمان برای خوابیدن برای بدن ساعت 10 شب است.

به خانم ها به گرمی توصیه می کنم میوه بخورند چون باعث شادابی و طراوت پوست می شود و حتی اگر بخواهند وزن کم کنند برایشان ضرری ندارد. میوه ها همچنین دارای مقادیر زیادی آب هستند که برای بدن مفید است.

من عسل را خیلی دوست دارم و خواص زیادی دارد، عسل می خورم و به عنوان ماسک صورت استفاده می کنم. ماسک های زیادی برای پوست افراد با عسل می توان درست کرد که خانم ها بسته به نوع پوست خود می توانند از آنها استفاده کنند.

همه ما می دانیم که پوست صورت انواع مختلفی دارد. چرب، خشک یا ترکیبی، بنابراین باید مراقب نوع کرمی که می خواهیم برای پوست خود استفاده کنیم، آن را متناسب با پوست و ویژگی های آن انتخاب کنیم. اگر از این موضوع اطلاعی ندارید، بهتر است از یک مشاور آرایشی کمک بگیرید.

سلیقه من در انتخاب عطر زیاد تغییر نمی کند. من الان شش سال است که از عطر شنل صورتی استفاده می کنم و این عطر را خیلی دوست دارم و مدتی است که از آن استفاده می کنم. رایحه این عطر را به قدری دوست دارم که می تواند برای چندین سال رایحه مورد علاقه من باشد.

بیشتر بخوانید  حرف‌های جنجالی مهسا جاور خطاب به منتقدان لباس کاروان ایران: بی‌فرهنگی بین‌مان رواج پیدا کرده!

آیا دستکاری صورت ممنوع است؟

سارا منزی: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد و ممکن است برخی از خانم ها کمی از آن غافل باشند، آفتاب است. آفتاب برای پوست صورت و بدن مضر است و باعث پیری زودرس می شود. بنابراین در هیچ شرایطی استفاده از ضدآفتاب های مناسب پوست را فراموش نکنیم و ترجیح می دهم دور خورشید را خط بکشم و سراغ آن نروم.

از طرفی به نظر من یک بازیگر نباید زیاد به صورتش دست بزند و بازیگرانی که خیلی تغییر چهره می دهند، مطمئناً در خیلی از نقش ها نمی توان از آن استفاده کرد. فکر می کنم برخی از عمل های زیبایی، استفاده از ژل و بوتاکس و غیره. باعث از دست دادن عکس العمل های صورتشان می شود و حرکات صورتشان بعید است و این طبیعتا بر بازی و نقشی که باید ایفا کنند تاثیر می گذارد.بازی برای بیننده شگفت انگیز است.

روش زندگی من

سارا منجزی: بازیگران ممکن است در برخی موقعیت ها به خاطر کار بیشتر مراقب خودشان باشند و این به خاطر نقش های متفاوتی است که به آنها داده می شود. من همیشه سعی می کنم ورزش کنم و درست غذا بخورم و همیشه به یک رژیم غذایی سالم پایبند هستم. به نظر من پوست خوب باید برای بازیگر مهم باشد، بنابراین سعی می کنم پوستم را سالم نگه دارم و از کرم های مناسب پوستم استفاده کنم.

همچنین معتقدم برای داشتن پوست خوب صورت باید قبل از مشکل دار شدن پوست از کرم های مناسب پیشگیری کرد و استفاده کرد. همچنین یک متخصص پوست خوب را انتخاب کردم که برای سلامت پوست به من توصیه های خوبی می کند و همیشه از توصیه های آنها بهترین استفاده را می کنم. در کنار کرم های مناسب بیشتر از ماسک های طبیعی مانند ماسک خیار و عسل برای پوستم استفاده می کنم که به نظرم تاثیر بسیار خوبی در شادابی صورت و صورت مخصوصا خانم ها دارد.

سارا منجزی پور


دیدگاهتان را بنویسید