بازیگر سریال کیمیا رسما کشف حجاب کرد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر بهترین ها را نقل می کنم: نیوشا مدبر بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام حضور در ترکیه و افشای حجاب نیوشا مدبر بازیگر سینما و تلویزیون در 24 اردیبهشت 1364 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و قبل از بازیگری به دلیل سابقه طراحی گرافیک، مدیر تبلیغات شرکت الکترولوک بوده است.

نیوشا مدبر

نیوشا مدبر

نیوشا مدبر اولین بار در تلویزیون ظاهر شد و در سال 1393 در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار بازی کرد.

او امسال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم خود را در معرض دید عموم قرار داد. بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار، سریال آمین به کارگردانی مهدی صفوی، منوچر هادی و بهرنگ توفیقی، در فیلم دو لخ ابر ​​به کارگردانی مهرشاد کارکانی و فیلم دختر به کارگردانی سیدرضا میر از آثار مهم نیوشا مدبر در سال جاری است. کریمی. .

سوابق هنری

او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و قبل از ورود به عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون به عنوان مدیر تبلیغات در شرکت Electro Luke مشغول به کار شد اما پس از مدتی وارد عرصه بازیگری شد و توانست در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش بپردازد. . او با شرکت در کلاس های بازیگری استاد سااریگیان به طور جدی وارد سینما شد. اولین فیلمی که بازی کرد یک فیلم شعر برای وطن بود و بعد از آن در سریال زیبای انقلاب بهرنگ توفیقی ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید  دستور رهبر انقلاب به مجلس درباره بانک‌ها

نجوشا مدبر علاوه بر بازیگری در زمینه تبلیغات و عکاسی نیز فعالیت دارد. جدیدترین کارهای هنری این بازیگر سریال شبکه نمایش خانگی «هشتگ کاله سوسکا» و فیلم کوتاه Danner به کارگردانی داریوش جعفری و فیلم هتل کاپیلا است.

نیوشا مدبر

بازیگری را به صورت حرفه ای با سریال کیمی به کارگردانی جواد افشار از سال 1373 آغاز کرد. در این سریال دیده شد و به چهره ای آشنا تبدیل شد. اما اوج شهرت او بازی در سریال امین در نقش همسر هادی ساعی بود که توانست در کنار بازیگرانی چون: داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی و هادی ساعی و … بازی کند. خانم مدبر برای حضور در فیلم دو ابر و فیلم دختر رضا کریمی در جشنواره های مختلف شرکت کرد. این روزها به ترکیه مهاجرت کرده و در ایران زندگی نمی کند.

نیوشا مدبر اولین بار در تلویزیون ظاهر شد و در سال 1393 در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار بازی کرد.از کارهای مهم نیوشا مدبر در سال جاری می توان به بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار، سریال آمین به کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ اشاره کرد. . توفیقی را دنباله دو لک ابر مهرشاد کارخانی و دختر سیدرضا میرکریمی می دانند.


بیشتر بخوانید  اعلام امکان فعالیت حضوری دانشجویان در یکی از دانشگاه‌های پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید