مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازیگر سریال ستایش مجددا ازدواج کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: نرگس محمدی او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است نرگس محمدی همسر علی اوجی است این زوج فرزندی ندارند. نرگس محمدی او در فروردین 1362 در تهران به دنیا آمد. نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی ازدواج کرد.

نرگس محمدی

نام: نرگس

نام خانوادگی: محمدی

تاریخ تولد: 9.1.1364

محل تولد: تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل پرستار

بیوگرافی نرگس محمدی

«نرگس محمدی» متولد نهم هماله (فروردین 1364) در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران، پرستار است.

علی اوجی زاده متولد 17 حوت (اسفند 1362) در تهران بازیگر، نویسنده و تهیه کننده موسیقی ایرانی است.

ماجرای ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

«نرگس محمدی» و «علی اوجی» بازیگران سینما و تلویزیون ایران پس از ازدواج در یک برنامه تلویزیونی حاضر شدند.

نرگس محمدی فرزند ارشد خانواده است و یک برادر و خواهر به نام های سارا و محسن دارد. هر دو متاهل هستند. نرگس محمدی داماد آقای غفوریان عکاس و خواهرش نیز نقاش است. برادر نرگس محمدی پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما اکنون مشغول کار است و بازی نمی کند.

نرگس محمدی می گوید از ابتدا می خواستم در رشته هنر ادامه تحصیل بدهم اما روزی که باید در کنکور دانشکده صدا و سیما شرکت می کردم، اتفاقی برایم افتاد و امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در آزمون گروه تجربی قبول شدم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

بیشتر بخوانید  شکاف قیمت درهم و دلار هرات نشانه چیست؟

نرگس محمدی می گوید خانواده ام به بازیگری نگاه منفی نداشتند و اتفاقاً از حضور من در عرصه هنر استقبال کردند، اعضای خانواده ام به سینما علاقه داشتند اما مشکل اینجا بود که خانواده ام اصرار داشتند که درسم را تمام کنم. ابتدا به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوید که الحمدلله این اتفاق افتاد.

مادر نرگس محمدی می گوید: از کارهای خانه نرگس راضی هستم. نرگس تنها دوست من بود و همیشه در کنارم بود، البته به دلیل مشغله زیاد در انجام کارهای خانه تنبلی می کرد که این را به مشغله او نسبت می دهیم، البته باید بگویم که نرگس بهترین دوست من است (می خندد) البته فکر نکنید بین بچه ها فرق می گذارم چون نرگس بیشتر کنارم است. نرگس خانم نیز می گوید: مادر عزیزترین و بهترین نعمتی است که خداوند به بندگانش رحمت می کند، برای من عزیزترین موجود روی زمین مادرم است که با تمام وجود دوستش دارم…

نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی:

نرگس محمدی اردیبهشت 96 با علی اوجی ازدواج کرد که با انتشار چند عکس از تالار عروسی آنها خبر این ازدواج در رسانه ها منتشر شد.

مراسم نامزدی نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر و خواهر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او هیچ گارد منفی نسبت به بازیگری نداشتند و از حضور او در عرصه هنر استقبال کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم در صدا و سیما کار می کرد و محیط های هنری را می شناخت، از طرفی همه اعضای خانواده ام به فیلم علاقه داشتند. اما مشکل اینجا بود که خانواده ام اصرار داشتند که اول تحصیلاتم را تمام کنم و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان امروز جمعه 31 شهریور 1402 | فال فرشتگان الهی متولدین هر ماه | پیام امروز فرشتگان الهی برای شما | خبری خوش در راه است

نرگس محمدی از زبان مادری

مادر نرگس محمدی: نرگس تنها دوست من بود و همیشه در کنارم بود.

چند سالی است که به دلیل مشغله کاری کمی در انجام کارهای خانه تنبلی کرده است که این را به مشغله کاری او نسبت می دهیم، البته باید بگویم که تایشه بهترین دوست من است.

نرگس محمدینرگس محمدی

خانواده نرگس محمدی

از خدا می خواهم که روزی آنقدر پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار خانواده زندگی کنیم.

محس، سارا و مادرم را از صمیم قلب دوست دارم و حاضر نیستم حتی یک روز از آنها جدا شوم، خانواده تنها هدیه خداوند به انسان است که تکرار شدنی نیست.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *