بازیگر سریال دلدادگان کشف حجاب کرد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: مهناز خوشخو بازیگر سریال دلدادگان به بهانه مهسا امینی روسری خود را برداشت و حجاب خود را فاش کرد مهناز خوشخو بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد دهه هفتاد در تهران است. لازم به ذکر است وی فارغ التحصیل رشته بازیگری است که با بازی در سریال دلدادوگان برای مخاطبان شناخته شد و به شهرت رسید.

مهناز کوخو

نام واقعی: مهناز خوشخو

متولد: تهران

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر و تلویزیون

حرفه: بازیگر

محل زندگی: تهران

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۵ تاکنون

قد: 159 سانتی متر

مهناز کوخو

ازدواج و همسرش

از زندگی خصوصی و شخصی و وضعیت تأهل وی خبری منتشر نشده است. البته او یکی از بازیگران کمتر فعال سینما و تلویزیون است که بعد از سریال دلدادگان در فیلم و سریالی دیده نشده و بیشتر در رادیو مهر گیتی و نمایشنامه خوانی مشغول است و بازی هم کرده است. در فیلمی جدید به نام خدا

فعالیت های بازیگری

مهناز خوشخو یکی از بازیگران نوظهور سینما و تئاتر ایران است که از سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه ای بازیگری را آغاز کرده است.

مهناز کوخو

بازیگر نقش افسانا در سریال دلدادگان

مهناز خوشخو یکی از بازیگران سریال دلدادگان است که در نقش افسانه خواهر فرزانه با بازی لیندا کیانی و عادل با بازی سجاد کراگزلو برادر ملک عاشق اوست و قصد ازدواج با او را دارد و در نهایت افسانا (مهناز خوشخو خوشخو) در این سریال با برادر نادر ازدواج می کند و شاهد شکست عشقی بدی است.

بیشتر بخوانید  جهت حرکت قیمت طلا در چهارشنبه سرنوشت ساز مشخص خواهد شد

دلدادگان سریالی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی است. ساخت این سریال در تابستان 1395 انجام شد و برای اولین بار از شبکه سه سیما پخش شد.

پاهای بی قرار، عنوان قبلی این سریال، داستان دو خانواده را در سه فصل روایت می کند. همسایه هایی که با هم در یک محله زندگی می کنند و نیازها و مشکلات یکدیگر را حل می کنند. اما قربانیان این نسل ها فرزندان خانواده ها هستند. در این سریال پانته آ بهرام، مسعود راژان، شاهرخ استهری، لیندا کیانی، حمید گودرزی و انبوهی از بازیگران سرشناس و …


دیدگاهتان را بنویسید