بازیگر سریال حماسی ترکیه پاسخ خبرنگار محترم را داد!


ابرو شاهین در مصاحبه با روزنامه صباح، از ابرو پرسیده شد که آیا شما به ویژه در تلاش برای محافظت از خود در برابر شهرت هستید؟ ابرو شاهین: “من کاری را انجام می دهم که دوست دارم و می خواهم انجام دهم. من از شهرتم ناراحت و ناراحت نمی شوم. زیرا افراد زیادی هستند که مرا به خانه و قلب خود پذیرفته اند. این برای من بسیار ارزشمند است. “کلی، من سعی می کنم با دید مثبت به زندگی نگاه کنم.


سریال ترکی / ابرو شاهین

ابرو یین آهین (به ترکی استانبولی: Ebru Sahin، زاده ۱۸ مه ۱۹۹۴ در استانبول) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی از دانشگاه استانبول است. او علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. علاوه بر بازیگری. ، در حرفه مدلینگ نیز حضور دارد.


سریال ترکی / ابرو شاهین

ابرو شاهین متولد 19 ژانویه 1994 در استانبول ترکیه است.او در خانواده ای سنی مذهب بزرگ شد و از 8 سالگی اسب سواری را به صورت حرفه ای آغاز کرد تا اینکه متوجه شد به بازیگری علاقه دارد و از خانواده ای اهل سنت است. و از 8 سالگی به طور حرفه ای اسب سواری را شروع کرد تا اینکه متوجه شد به بازیگری علاقه دارد.


سریال ترکی / ابرو شاهین

او با توجه به چهره زیبا و اندام خوش فرم خود، ابتدا در سال 1394 به عنوان مدل عکس وارد بیلبوردها و رسانه های تصویری شد و سپس به عنوان چهره تبلیغاتی که بسیار مورد توجه قرار گرفت.


سریال ترکی / ابرو شاهین

او برای دومین بار در سال 1396 در فیلم پدرم (بابام) در کنار برکر گون به ایفای نقش پرداخت تا اینکه در همان سال با سریال جنگجو (Savascı) در تلویزیون ظاهر شد و در کنار شخصیت هایی چون اصلی انور و به شهرت رسید. اوزجان دنیز

بیشتر بخوانید  گریه عجیب نوزاد چینی وایرال شد !


سریال ترکی / ابرو شاهین

ابرو شاهین علاوه بر بازیگری به صورت حرفه ای ورزش را ادامه می دهد، در سوارکاری بسیار خوب است و گهگاه در ماراتن ها شرکت می کند.


سریال ترکی / ابرو شاهین

او دوست دارد به نقاط مختلف دنیا سفر کند و بیشتر عکس هایی که به اشتراک می گذارد مربوط به سفرهایش است و می گوید به سفرهای احساسی علاقه دارد.


سریال ترکی / ابرو شاهین

ابرو شاهین هنوز به صورت رسمی ازدواج نکرده است، مدتی پیش با تولگو ساریتاس (بازیگر) رابطه عاشقانه کوتاهی داشت که در نهایت از هم جدا شدند.


سریال ترکی / ابرو شاهین


دیدگاهتان را بنویسید