بازیگر زن معروف عزادار شد |خانم بازیگر:چجوری دلت اومد همچین داغی به دلم بزاری!



آنچه دیگران می خوانند:

ماهوش وقاری متولد 1333 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. ماهوش وقاری بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با انتشار پستی از غم خود خبر داد. در ادامه این پست ماهوش وکاری را خواهید دید.

ماهوش وقاری

وی در سال 1355 در رشته علوم سیاسی فارغ التحصیل شد و پس از انقلاب بازیگری در سینما را آغاز کرد.

وضعیت تأهل و همسر محسن قاضی مرادی

ماهوش وقاری در 20 شهریور 1359 در سن 26 سالگی با همکار خود محسن قاضی مرادی که در آن زمان 39 سال داشت ازدواج کرد اما این زوج به مدت 41 سال صاحب فرزند نشدند.

ماهوش وقاری

ماجرای آشنایی با محسن قاضی مرادی

ما هر دو متخصص ثبت نام تربیت معلم بودیم. از سال 56 که به تربیت معلم منتقل شدم، با محسن قاضی مرادی آشنا شدم و در دوران کاری با هم دوست صمیمی شدیم و به همین دلیل همیشه به عنوان یک پیرمرد با او مشورت می کردم.

ما دو بچه داشتیم

من و محسن دو فرزند داشتیم، اولین فرزندمان با بیماری ژنتیکی به دنیا آمد و در دو ماهگی فوت کرد.

من در همان زمان حاملگی متوجه شدم که فرزند دوم مشکل دارد و به توصیه دکتر بچه را سقط کردیم و بعد بچه دار نشدن را قطع کردیم.

ماهوش وقاری

زن و شوهر در حال دعوا هستند

بیشتر بخوانید  تشویق دختر آبی و وریا غفوری در اولین حضور بانوان در لیگ برتر فوتبال ایران + فیلم

ما زیاد دعوا می کنیم، اما در سن ما دعواها دلسوزانه تر است. ناراحتی من این است که محسن باید ورزش کند تا بتواند بهتر راه برود. من از دیدن شخصی که سریع و فعال بود و این همه فعالیت داشت و الان آرام راه می رود ناراحت می شوم و منشأ این کم تحرکی است. متاسفانه محسن حواسش به خودش نیست.

اولین روز مدرسه

اولین روز مدرسه در بهترین خاطره من است. یادم هست در آن زمان بچه ها را به مهد کودک نمی فرستادند و خانواده ها ترجیح می دادند خودشان از بچه ها نگهداری کنند. روز اول مهر که فرا رسید برای اولین بار مجبور شدم مدت زیادی را بیرون از خانه بگذرانم و وقتی وارد کلاس شدم به جای صندلی پشت میز نشستم. با اینکه سال ها از آن روزها می گذرد، حتی امروز که اولین روز مهرماه است، دلم برای آن روزها بسیار تنگ شده و این زیباترین خاطره زندگی من است.


دیدگاهتان را بنویسید