بازیگر آقازاده که سیمرغ گرفت را بیشتر بشناسید



آنچه دیگران می خوانند:

پردیس پورابدینی متولد دهه ۷۰ در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است. پدرش بابک پورابدینی مهندس الکترونیک و مدیر عامل شرکت سوفار است. او تنها یک خواهر به نام نسیم دارد و تحصیلات این بازیگر جوان در زمینه بازیگری است و در حال حاضر دانشجو است. او مانند بسیاری از بازیگران دیگر فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد. او برای اولین بار با نمایش «کاسه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه رفت. پردیس پورابدینی نیز در دوره های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرد. این بازیگر جوان کشور به عنوان اولین کار حرفه ای خود وارد سریال آقازاده شد. او کاملاً درخشید و توانست به خوبی از عهده نقشش برآید.

پردیس پورابدینی

آموزش پردیس پورابدینی

او در پردیس پورابدینی هنر خوانده است.

بازیگری را شروع کنید

این هنرمند در دوران تحصیل دانشجوی تئاتر بود و از آنجا شروع به کار کرد و در جشنواره تئاتر دشجویی نیز شرکت کرد.

او از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را با خانم ادبی شروع کرد.

پردیس عابدینی بازی های بسیار قوی و موفقی در تئاتر داشت و کارگردان تئاترهایی که در آنها بازی می کرد نسیم ادبی بود.

پردیس پورابدینی آقازاده

یک شب بهرنگ توفیقی به دیدن برنامه نسیم ادبی رفت. یک ماه بعد، حامد عنگا و دفتر بهرنگ توفیقی با پردیس پورابدینی تماس گرفتند و از او خواستند تست بزند. او حتی نمی دانست برای بازی در چه نقشی فراخوانده شده است، پس از چندین مصاحبه و تست گریم و بازیگری، برای این نقش انتخاب شد.

بیشتر بخوانید  ۲۴ سرباز چادی در حمله بوکوحرام کشته شدند

پردیس پورابدینی اولین سریال خود را با حامد عنقا در سریال پر ستاره آقازاده شروع کرد و با بازیگرانی چون نیکی کریمی، امیر آقایی و امین حیایی در سریال آقازاده بازی کرد. او در این سریال در کنار پسر مهراد بازی می کند. سینا مهراد نیز بازیگر جوانی است که با سریال پدر به شهرت رسید. نویسنده این سریال حامد عنقا بود.

این بازیگر جوان با بازی در نقش دختری ساده به نام راضیه که رویاهایش او را در باند مافیای اقتصادی و باند قمار آقازاده گرفتار کرده است، تبدیل به دختری به نام مانلی می شود که سبک زندگی اش بسیار متفاوت می شود.

این سریال به مسائل سیاسی و اجتماعی روز می پردازد و با ایفای نقش پردیس پورابدینی آغاز می شود.

دریافت سیمرغ

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به پردیس پورابدینا برای فیلم «غریب» اهدا شد.


دیدگاهتان را بنویسید