مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازیگران متاهل!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهدی پاکدل (زاده ۱ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل، نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه ریز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون آلبومی را در زمینه موسیقی به نام «در انعکاس کوچه های خیس» منتشر کرد.او همسر رعنه آزادی ور (بازیگر ایرانی) است.

رعنا آزادی ور (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک کمال تبریزی آغاز کرد. از فیلم های برجسته او می توان به ای الی (1387) ساخته اصغرا فرهادی، محمد رسول الله (1394) مجیدی مجیدی، چهارراه استانبول (1396) ساخته مصطفی کیایی و هفته ای یک بار آدم باش (1395) شهرام شاه حسینی اشاره کرد. آزادی ور در سال 1400 با سریال آثار بر زخم محمدحسین مهدویان و همسایه های حسن فاطی وارد شبکه سینمای خانگی شد. او برای بازی در فیلم زخم کار برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

حسین پاکدل (زادهٔ ۱۳۳۸) نویسنده، نمایشنامه‌نویس، مجری، تهیه‌کننده و مدیر سابق شبکه رادیو و تلویزیون و کارگردان و بازیگر ایرانی است. وی از سال 1366 تا 1373 مسئولیت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. وی همچنین مدیر دهمین و یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و مدتی نیز مدیر تئاتر شهر بود.

عاطفه رضوی (زاده ۱۵ اسفند ۱۳۵۸) بازیگر و چهره ایرانی است.


بازیگر ایرانی / مهدی پاکدل

نرگس محمدی (زاده فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

علی اوجی (زاده 17 اسفند 1362) بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است.


بازیگر زن ایرانی / نرگس محمدی

افسانه چهره آزاد (زاده ۲۲ بهمن ۱۳۵۱) بازیگر سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید  گلچینی از بهترین متن و پیام های تبریک ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف حجاب

شاهرخ فروتنیان (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۴۴) طراح صحنه و لباس، نقاش، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

حمیرا حسنی ریاضی در ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است. این ریاضیدان همچنین در سال ۱۳۷۴ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد. وی فعالیت های سینمایی خود را از سال ۱۳۷۳ با ایفای نقش در کارگردانی و ستاره ای به کارگردانی محرم زینال زاده آغاز کرد.

علی اوسیوند (زاده 31 آذر 1362 در مسجد سلیمان) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در عرصه دوبله و سینما نیز فعالیت داشته است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از مدرسه تربیت مدرس تهران است. او همچنین همسر هومر ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون است


بازیگر زن ایرانی / حمیرا ریاضی

سمانه پاکدل (زاده ۲۶ مهر ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سید هادی کاظمی (زاده ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از دیگر کارهای بازیگری می توان به نقش نظام دوبره، باباشه و امیر یل زهره خانی، ذال الدوله اشاره کرد.

محمدجواد عزتی (زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. وی متولد تهران و فارغ التحصیل دانشگاه سوره است. وی فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه های شب ساخته سعید آقاکانی بازیگری را در تلویزیون تجربه کرد.

مهلک باقری (زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی است. او همسر جواد عزتی است


بازیگر ایرانی / جواد عزتی

فرهاد حشمتی عقدایی با نام هنری فرهاد آئیش (زاده ۲۷ شهریور ۱۳۱۰ در شمیران) بازیگر، تهیه کننده، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

بیشتر بخوانید  خانه سلبریتی ها/ از ویلای نیکی کریمی در زعفرانیه تا کاخ علی کریمی!

مائده طهماسبی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در بابل) تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر، تهیه کننده و مترجم است.

فاروک نعمتی (زاده 31 آذر 1340) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «زائر خلف» و با همکاری «ایدالله نواسری» آغاز کرد. او همسر سهیلا رضوی بازیگر ندارد و دارای مدرک مدیریت اقتصادی است

سهیلا رضوی (زاده ۹ شهریور ۱۳۴۲ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. وی همسر فرح نعمتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است


بازیگر ایرانی / فرهاد آئیش

بابک حمیدیان (زاده ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. او فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۸۲ با فیلم قدمگاه آغاز کرد. حمیدیان فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مینا ساداتی (زاده ۳ آذر ۱۳۶۰ در کاشان) بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.

مهدی صباگی (زاده ۱۳۳۰ – مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است


بازیگر/بازیگر ایرانی

سحر ولدبیگی (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

نیما فلاح (زاده ۴ دی ۱۳۶۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی همسر سحر ولدبیگی (بازیگر) و فارغ التحصیل رشته چاپ است. او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هونرا) در سریال طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه با مهران مدیری در برنامه جنگ 77 به بازیگری ادامه داد.

امیر ارجمند (زاده ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر، خواننده و آهنگساز ایرانی است.


بازیگر ایرانی / سحر ولدبیگی

سعید چنگیزیان (زاده ۲۲ آذر ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیت خود را در سینما با فیلم هدحافظ رفیق ساخته بهزاد بهزادپور آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  دخترکشی بخاطر داشتن دوست پسر!

الهام کردا (زاده 17 آذر 1357) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او در رشته طراحی صحنه فارغ التحصیل شد و در سال 1380 کار تئاتر را آغاز کرد. او بیش از 20 سال است که در عرصه نمایش و بازیگری فعالیت می کند.

متین ستوده (زاده ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. از جمله نقش های او می توان به بازی در سریال لیسانسه ها، مایکل، خاطره و راز عاشقان اشاره کرد.


بازیگر ایرانی / متین ستوده

آناهیتا درگاهی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. آخرین باری که فعالیت حرفه ای خود را در نقش کی صحرا دیده بود؟ (2015) آغاز شد.

اشکان حتیبی (زاده ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در شمیران، استان تهران) بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان ایرانی است. تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی در رشته تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داد. در سال 1358 به همراه بابک سعیدی گروه آپولون را داشتند که راک ایرانی می نواختند اما از گروه جدا شدند. او پیانو، گیتار و گاهی سازهای شفاهی می نوازد.

حدیث میرامینی (زاده ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته نمایش است و به عنوان بازیگر در تلویزیون و هنر فعالیت می کند. وی در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ با مجتبی رجبی معمار (بازیگر سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم) ازدواج کرد.


بازیگر ایرانی / حدیث میرامینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *