مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خلاصه داستان: در این مسابقه مفرح و سرگرم کننده، تعداد زیادی از افراد مشهور از هنر، ورزش، جامعه و حتی داخل خانه، برای خنداندن یکدیگر با هم رقابت می کنند، اما چالش اصلی این است که به خودشان نمی خندند. این برنامه از نمونه های موفق خارجی الگوبرداری شده است

مهران گفوریان (زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا در رشته نقاشی فارغ التحصیل شد اما با بازی در سریال لبخند سوم به صحنه تلویزیون پیوست. او سپس در سال 2001 با کارگردانی مجموعه ای از سریال های زیر آسمان به شهرت بیشتری دست یافت. از آثار او می توان به فیلم هایی چون داش آکل و ما همه با هم هستیم و سریال هایی چون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.


جوکر واقعی شو / مهران غفوریان

پوریا پورسرخ متولد تهران و اولین فرزند خانواده است. او دو خواهر و یک برادر کوچکتر دارد. مادرش معلم زبان و پدرش بازنشسته شرکت نفت است. پوریا پورسرخ پیشنهاد بازی در سریال «فرار بزرگ» را پذیرفت و به این ترتیب وارد حرفه بازیگری شد.


واقعیت شو جوکر / پوریا پورسرخ

حامد آهنگی (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است. انتصاری برنده جایزه استانی بازیگری تئاتر دانشجویی شد. در سال 1380 به همراه رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش های مختلفی از جمله سفر ماجراجویی، مسابقه، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را بازی کرد.


واقعیت شو جوکر / حامد آهنگی

محمدرضا علیمردانی (زاده ۱ خرداد ۱۳۵۵) صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری، استندآپ کمدین و دوبلور ایرانی است. او فارغ التحصیل تئاتر، نمایش و بازیگری بوده و در برخی از انیمیشن ها نیز به عنوان پشتیبان کار کرده است. علیمردانی از بدو تولد بیماری حنجره را به ارث برده بود و تا 14 سالگی نمی توانست صحبت کند. خودش می گوید در حالی که پزشکان از معالجه او ناامید شده بودند، با مطالعه داستان مشابه یک قاری مصری، با درمان سنتی مصری آشنا شد و پس از یک ماه سکوت مطلق و تمرینات دیگر، پس از شش ماه شفا یافت.

بیشتر بخوانید  قیمت یورو و دلار درهم در بازار امروز یکشنبه 24 بهمن 1392 است.


رئالیتی شو جوکر / محمدزا علیمردانی

مهران رجبی (زاده ۱۲ دی ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه تهران و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است.


رئالیتی شو جوکر / مهران رجبی

سیامک انصاری متولد 1347 و به گفته خودش در ویژه برنامه نوروز سال 1397 شبکه سه، تهرانی الاصل است. وی فارغ التحصیل رشته نمایش و تلویزیون در «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» (واحد تهران مرکزی) است. به گفته پدرش 35 فروشنده فرش در برنامه اینترنتی حضور داشتند و او به آلمان فرش صادر می کرد. او در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیجان ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۷ از هم جدا شدند. او بیشتر به خاطر بازی در سریال های کمدی تلویزیونی به عنوان یک کمدین شناخته می شود، اما فیلم های او شامل فیلم های بدون کمدی نیز می شود. وی در زمینه های بازیگری تلویزیون، بازیگری تئاتر، بازیگری سینما، بازیگری در شبکه های خانگی، مجری گری، بازی در تبلیغات تلویزیونی، کارگردانی تلویزیون، کارگردانی شبکه خانگی و دستیار کارگردان در سینما فعالیت داشته است.


رئالیتی شو جوکر / سیامک انصاری

یوسف تیموری (زاده ۵ آذر ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

او بازیگری را از سال 1376 با بازی در سریال سرزمین سبز آغاز کرد و با بازی در سریال های طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تجموری همچنین در چند فیلم جدی بازی کرده و از اولین جشنواره جام جم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.


واقعیت شو جوکر / یوسف تیموری

یوسف سعیادی (زاده ۵ اسفند ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او کار خود را در سال 1368 با ساخت یک فیلم کوتاه 8 میلی متری و بازیگری و کارگردانی سریال جنگ جوان 1371 و پرواز 57 و همچنین حضور و بازی در سریال طنز و پرمخاطب ساعت خوش که در سال 1373 پخش آنلاین شد آغاز کرد. 2 پخش سیمای جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید  یک حیوان خانگی خاص و منحصر به فرد شادمر / چه زیبا! آیا درباره ی این فکر کرده اید؟


رئالیتی شو جوکر / یوسف سعیادی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *