مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازیگرانی که در گذشته بودند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فائکه آتشین (زاده ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۹) معروف به هنری گوگوش خواننده و بازیگر ایرانی است. او از ابتدای فعالیت خود از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و اکنون به یک نماد فرهنگی در ایران و خارج از کشور تبدیل شده است.

سارا خوئینی ها یا سارا وثوقی (زاده ۱۲ خرداد ۱۳۵۳) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او با خواهر و سه برادرش سومین فرزند خانواده است. با چنگیز وسوهی کمتر از دو سال طول کشید و به جدایی انجامید.


گوگوش / سارا خوئینی ها

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر سابق وی پژمان قاسمکنی، نویسنده مشهور سینما است. این زوج یک دختر به نام پریا قاسمکنی دارند که تجربه تئاتر روی ویترین و فیلم دایره زنگ ها و سریال مرد هزار چهره را دارد. پس از جدایی از کاسموکانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

شقایق دهقان (زاده ۴ اسفند ۱۳۵۸) بازیگر و نویسنده ایرانی است. فعالیت اصلی وی در سریال مهرانا مدیری 90 می باشد که یکی از بازی های معروف او در سریال ساختمان دکتر به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 نقش خانم شیرزاد را بازی می کند. از سال 1394 در برنامه خندوانه اجرای استندآپ کمدی را آغاز کرد و در سال 1396 به همراه مهراب قاسمکنی به عنوان داور بخش استندآپ کمدی جشنواره اروپایی هنرهای فارسی زبان انتخاب شد.


بهاره رهنما / شقایق دهقان

گلاب آدینه با نام اصلی گلاب موستان (زاده ۲۲ آبان ۱۳۳۲ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

بیشتر بخوانید  فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال انتخاب شد

سیما تیرانداز (زاده 9 شهریور 1351 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که این ازدواج منجر به طلاق نیز شد و دارای یک پسر است.


گلاب آدینه / سیما تیرانداز

عاطفه رضوی (زاده 15 اسفند 1359) بازیگر و چهره ایرانی، خواهر بهروزی رضوی و همچنین همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی پس از مدتی طلاق گرفت. از آن زمان با نویسنده و کارگردان حسین پاکدل ازدواج کرد.

سیده بهنوش طباطبایی (زاده ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او دارای دکترای روانشناسی بالینی است. طباطبایی با مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون آشنا شد و در 11 اسفند 1389 با یکدیگر ازدواج کردند. اما پس از 6 سال زندگی مشترک، در سال 2016، این زوج هنرمند از هم جدا شدند.


عاطفه رضوی / بهنوش طباطبایی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *