بازیگرانی که در سینمای ایران باردار شدند!


جدایی نادر از سیمین یک فیلم درام ایرانی محصول سال 1389 است. این فیلم برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان در سال 2012 شد. این فیلم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی ساخته شده است. جدایی نادر از سیمین که در دنیا با نام جدایی شناخته می شود، پنجمین فیلم اصغر فرهادی است و در زمان اکران با فروش نزدیک به 20 میلیون دلار در صدر پرفروش ترین نمایشگاه های جهان قرار گرفت. گاردین از سال 2000 به عنوان یکی از 100 فیلم برتر سینمای جهان انتخاب شده است و بازیگران اصلی آن پیمان معادی، لیلا خاتمی، شهاب حسینی، ساره بیات و مریلا زارعی هستند.


جدایی نادر از سیمینا/ ساره بیات


بازیگر زن باردار / بهاره رهنما

آنچه مردان در مورد زنان نمی دانند فیلمی اجتماعی محصول سال 1392 ایران به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور است.


بازیگر زن باردار/ سحر کوریشی

دیوار به دیوار 1 عنوان فصل اول سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم است که در نوروز 1396 از شبکه سه سیما پخش شد.


بازیگر زن باردار / آزاده صمدی

چپ، راست فیلمی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچر محمدی محصول سال ۱۳۸۸ است.

این فیلم که پیش از این در سکوت کامل در دی و بهمن 1389 تولید و تولید شده بود، یکی از پروژه های سینمایی در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس تاج و تخت توسط ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی برای حفظ سلامت و ایمنی مردم بود. هنرمندان و Agent Project که بخشی از سرمایه اجتماعی کشور است تصمیم گرفتند فیلمبرداری را تنها در یک هفته متوقف کنند.


بازیگر زن باردار / ویشکا آسایش

هفتگی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی منصور لشکری ​​قوچانی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم برای نمایش در بخش سودا سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد. این هفته نامه در تاریخ 15 آذر 1395 در سینماهای ایران اکران شد.

بیشتر بخوانید  خاطرات زیبا و عاشقانه سریال 21


بازیگر زن باردار / باران کوثری

بانوی عمارت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به تهیه کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزاله حمیدنژاد و نویسندگی احسان جوانمرد است. محصول سال 97-1396 صدا و سیما می باشد.این سریال از آذر تا دی ماه 1396 از شبکه 3 سیما پخش شده است.


بازیگر زن باردار / شبنم فرشادجو


بازیگر زن باردار/ مریم امیرجلالی

تی تی فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک ارسلان امیری و آیدا پناهنده محصول سال 1399-1398 می باشد. الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد اما از آنجایی که این فیلم در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو در سال 2020 به نمایش درآمد، طبق نظر شورای سیاسی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی داوری شد. ممنوع شد. «تی‌تی» در دو بخش «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه» روی میز منتقدان سینما که هر سال پس از پایان جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود، انتخاب شد.


بازیگر زن باردار / الناز شاکردوست


دیدگاهتان را بنویسید