مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازیگرانی که از شوهرانشان خواستگاری کردند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ممکن است این سوالات در ذهن شما نیز وجود داشته باشد: آیا زنان می توانند از مردان خواستگاری کنند؟ اگر زنی مردی را دوست داشته باشد و معیارهای یک زن خوب را در او ببیند، آیا می تواند از او خواستگاری کند و از او تقاضای ازدواج کند؟ آیا خواستگاری زن به معنای حقیر و کوچک بودن زن در نظر مرد نیست؟


بازیگران زن / فاطمه معتمدآریا

فاطمه سیمین معتمدآریا (زاده ۷ آبان ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر، کارگردان عروسک و صداپیشه ایرانی است. او در فیلم های کارگردانان معروفی چون بهرام بیضایی، رخشان بنی اعتماد، بهمن فرمانه آرا، ایرج طهماسب و محسن مخملباف بازی کرده است و بازی او بارها مورد تحسین قرار گرفته است.فاطمه معتمدآریا متولد 7 آبان 1350 در تهران است. در سال 1353 وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد. در سال 1355 به عنوان دانشجوی هنر در دانشگاه هنر پذیرفته شد و در سال 1358 فارغ التحصیل شد. او همچنین با یک گروه تئاتر از دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا همکاری داشت و در سال 1360 با احمد حامد ازدواج کرد و دارای یک پسر به نام نریمان است.


بازیگر / ویشکا آسایش

ویشکا آسایش (زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱) در تهران بازیگر، طراح صحنه و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی و خواهر بزرگتر سعید آسایش خواننده ایرانی است.


بازیگران زن / ویدا جوان

ویدا جوان (زاده 31 مرداد 1365 در تهران) بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر با مدرک حسابداری، طراحی، ایدئولوژی و بازیگری تئاتر از حمید سمندریان است. وی با بازی در نقش نگار به کارگردانی حسن فاطی در سریال زمانه که در سال 1391 در شبکه سه سیما تولید شد با وی آشنا شد. سریال های دیگر او ماه و پلنگ، پیمان و زمانه و شمعدونی، آسمان من و دزد روح و زیر ملبورن به عنوان بخشی از فیلم روزهای آبی و دهکده های دهه 60 هستند.

بیشتر بخوانید  کشف کره زمین دوم توسط دانشمندان ناسا + عکس


بازیگران زن / تبار زن از مرد

به نظر شما چه چیزی جذاب تر است؟ ممنون از ظاهر زیباتون


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *