بازیکنان آلومینیوم سوگند یاد کردند که بازی جوانمردانه را ارائه دهند – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، علی اکبر دهگان چهارشنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گل گهر سیرجان – آلومینیوم اراک از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی فردا مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: ما شناخت کافی و کاملی از تیم سیرجان گل گهر داریم ، این تیم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و تیمی پر از مهره است. 9 روز پیش ما در قالب مسابقات لیگ برتر مقابل این تیم بازی کردیم. با توجه به این مدت زمان کوتاه ، ما همه مردم ، کارهای تاکتیکی و فنی آنها را به خوبی می شناسیم.

دهقان گفت: “بچه های ما کاملا آماده هستند تا فردا یک بازی فوق العاده روان و خوب را انجام دهند که امیدوارم نتیجه تلاش آنها خوشحال شود.”

دهقان درباره تیم آلومینیوم نیز گفت: تیم ما از نظر ذهنی کاملاً آماده است ، همه ما سوگند می خوریم که یک بازی کاملاً منصفانه و خوب و با تلاش انجام دهیم. هر تیمی که خوب باشد و از توانایی های خود به خوبی استفاده کند قطعاً در این رشته پیروز خواهد شد.

وی درباره داوری از مسابقه قبلی دو تیم نیز گفت: نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم ، برای من کافی است گفتگو منصوریان در برنامه برتر فوتبال گفت ، اما به هر حال ما در مسابقه قبلی مقابل گل گهر از تیم داوری مصدوم شدیم اما معتقدیم كه مردم می توانند اشتباه كنند و داور هم اشتباه می كند.

بیشتر بخوانید  او احتمالاً ظرف چند روز لیست وزرای دولت جدید لبنان را ارائه می دهد

مربی “آلومینیوم” در مورد داوری مسابقه فردا نیز گفت: “امیدوارم فردا بنیادی فر و همکارانش یکی از بهترین روزهای خود را داشته باشند و قضاوت بسیار خوبی را انجام دهند ، بنابراین هر دو تیم بدون در نظر گرفتن این تصمیم بهره مند می شوند. که گلگوهر سیرجان یا کدام تیم. “ما. ما به دنبال ارائه بهترین بازی ، از طرف دیگر ، بهترین تیم داوری هستیم روزش و هر تیمی که حق داشته باشد انشا willingالله بتواند به نتیجه دلخواه برسد.

دهقان به گفته خبرنگاری که گفت: “بازی قبلی دو تیم بازی تبادل بود ، آیا این بازی مبادله ای خواهد بود؟” وی پاسخ داد: همانطور که از گلگوتا می دانیم ، آنها مطمئناً ما را می شناسند و این یک بازی مبادله ای بود. نیمه اول برای ما خوب نبود ، اما داده شد گفتگو کاری که منصوریان بین دو نیمه انجام داد ، در نیمه دوم فرزندان ما شرایط واقعا خوبی ایجاد کردند ، به بازی برگشتند و یک گل مساوی به ثمر رساندند که این اتفاق در آخرین لحظات رخ داد.

وی ادامه داد: البته فردا باز هم بازی زیبایی خواهد بود ، اطمینان دارم این اتفاق خواهد افتاد ، زیرا گل گهر کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و آلومینیوم هم شرایط خوبی دارد.

دهقان گفت: بازیکنان ما نیز سوگند یاد کرده اند که فردا یک بازی عادلانه و بدون حاشیه خواهیم داشت تا انشاالله حق هر تیمی که تلاش بیشتری کند پیروز شود.

وی گفت: ما میثم مجیدی کاپیتان تیم خود را به دلیل مصدومیت نداریم ، بقیه نفرات آماده هستند که انشاالله فردا با تمام توان رویای خوبی را بازی کنند.

بیشتر بخوانید  ایرانی‌ها سایت‌های بیش از ۳۰ شرکت اسرائیلی را هک کردند

دیدگاهتان را بنویسید