بازگشت فرزاد جمشیدی به تلویزیون



آنچه دیگران می خوانند:


گزارش کردن تو خبر: فرزاد جمشیدی بعد از چندین سال در ماه رمضان 1402 مجری برنامه سحر از شبکه دو می شود.

چندی پیش فرزاد جمشیدی مجری قدیمی تلویزیون که این روزها در شبکه دو برنامه دارد، مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد مبنی بر اینکه امسال در سحر ماه رمضان در این برنامه حضور نخواهد داشت. این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

خبرنگار تسنیم از شبکه دو زیر نظر قرار گرفت و حامد بامروت نژاد مدیر این شبکه از اجرای برنامه سحر فرزاد جمشیدی در شبکه دو خبر داد.

همین نکته باعث شد دوباره سراغ فرزاد جمشیدی برویم و از او بپرسیم که ماجرا چیست؟ وی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه عادت کرده ایم یک فرمانده در تلویزیون داشته باشیم که مدیر شبکه است، اظهار داشت: ما در تلویزیون حضور داریم. می خواستم بروم سکو، فرمانده گفت در تلویزیون بیشتر نیاز است، گفتم چشم. انشالله سحر ماه مبارک رمضان را در کنار مخاطبان تلویزیون داشته باشیم.

جمشیدی همچنین تاکید کرد: صداوسیما بسیار مظلوم و مقدس است. حضور هنرمندان ممتاز این کشور ارزشمند است. ما سرباز هستیم و هرگز سنگر خود را ترک نمی کنیم. اگر حرفی زدم در دفاع از تلویزیون، مخاطب آن مهم است و اعتماد دست ماست. بهترین افراد باید در آن عمل کنند.

بیشتر بخوانید  فوری؛ قیمت گوشت گوسفندی تنظیم بازاری خارجی و ایرانی اعلام شد

وی افزود: باز هم به نظر من سحرها المپیک برنامه های ماه مبارک رمضان است و امیدوارم افرادی باشند که طلا را برای رسانه ملی و مردم به ارمغان بیاورند. امسال نوروز و رمضان قرینه شده اند و من این دو عید را همزمان می بینم. چون معتقدم ماه رمضان عید بزرگی است چون حیاط بندگان خدا و ماه آراستگی در پیشگاه خداوند است.

تهیه کنندگی این برنامه تلویزیونی با نام «صبح بعد» را سید احمد موسویان بر عهده دارد. وی به خبرنگار تسنیم گفت: این برنامه در طرحی متفاوت به کارگردانی هادی نعمت اللهی و اجرای فرزاد جمشیدی پخش می شود.


دیدگاهتان را بنویسید