بازگشت شرکت بازرگانی دولتی به وزارت جهاد کشاورزی – اخبار کشاورزی – اخبار اقتصادی تسنیم


به گزارش خبرنگار اقتصادی آژانس تسنیم با توجه به پایان دوره 2 ساله مصوب شورای عالی هماهنگی اقتصادی انتزاع وظایف و اختیارات در زمینه تنظیم بازار از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت ، معدن و تجارت در تاریخ 22 ژوئیه سال جاری. ، این تعهدات به وزارت وی برگردانده خواهد شد.

بر این اساس ، سید جواد ساداتی نژاد ، رئیس کمیته کشاورزی مجلس با ارسال نامه ای به وزیر صنعت ، معدن و تجارت خواستار همکاری لازم برای تفویض این وظایف به وزارت کشور خود شد.

متن نامه به شرح زیر است:

همانطور که می دانید روز سه شنبه مورخ 22/4/1400 مهلت دو ساله خودداری از وظایف و اختیارات ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی که طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در 1398 توسط وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت ، معدن و تجارت منتقل شده است ، تکمیل می شود و کلیه اختیارات در زمینه تجارت و تنظیم بازار طبق قانون قانون به وزارت جهاد کشاورزی بازگردانده می شود. تمرکز تعهدات و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی ، مصوب 24.11.2012

بنابراین ، به دنبال جلسه مشترک این کمیته که با حضور جناب عالی و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد ، مناسب است که برای انتقال کامل اختیارات و مسئولیت ها به وزارت صنعت ، معدن ، مساعدت و همکاری لازم صورت گیرد. و تجارت ، از جمله انتقال کامل شرکت بازرگانی دولتی ایران. به وزارت جهاد کشاورزی برای گام م effectiveثر در اجرای کامل قانون تمرکز تعرفه ها در بخش کشاورزی.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه نیجر/ تأکید بر توسعه مناسبات با آفریقا

دیدگاهتان را بنویسید