بازگشت بیش از 5000 خودروی خارجی از سمنان در چند روز گذشته



ایسنا / سمنان رئیس پلیس راهور با استناد به وضعیت قرمز در کرونا در چهار شهر استان سمنان ، از بازگشت بیش از 5000 وسیله نقلیه در چند روز گذشته به دلیل محدودیت های کرونا خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پلیس متخلفان را جدی می گیرد و به هیچ وجه به رانندگانی كه قصد عبور از بزرگراه های استان را ندارند بر خلاف مقررات اجازه نمی دهد و آنها را به مبدا خود بازمی گرداند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته و پس از محدودیت های اعمال شده در بحث کرونا ، 5 هزار دستگاه خودرو به وطن خود بازگردانده شده اند گفت: 13 هزار مورد اجرای قانون محدودیت های هوشمند کرونا از اوایل سال جاری در استان سمنان اتفاق افتاده بود.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به نصب دوربین های جدید در برخی از مناطق استان افزود: در حال حاضر دوربین های جاده ای در شهرستان شاهرود توسط همکاران ما در پلیس راهور مورد استفاده قرار می گیرند.

وی از مقامات مربوطه خواست: از دوربین های هوشمند راهنمایی و رانندگی در شهرهای سمنان و دامغان استفاده کنند تا پلیس با اشراف بیشتری قانون را اجرا کند.

سرهنگ با اشاره به مشکلاتی که برای برخی از دارندگان اتومبیل در دوران تاجگذاری ایجاد شده است ، گفت: تعداد زیادی از افراد محلی ساکن در حومه شهر و همچنین تعدادی از شهروندان محلی در حومه شهرها دارای پلاک غیر استانی هستند که باید مهم است. “

در مورد تعداد حوادث مرگبار شهری در سراسر استان ، رئیس پلیس راهور در چهار ماه نخست سال گذشته 6 مورد مرگ را ثبت کرده است که در چهار ماه نخست سال جاری به 1400 مورد رسیده است که نشان دهنده افزایش 33 درصدی مرگ و میرها است ، حوادث در این استان عظیم است.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید انواع هایما صفر و کارکرده در بازار اعلام شد +جدول

وی یادآور شد: خوشبختانه به طور كلی از زمان آغاز برنامه كاهش تلفات جاده ای شاهد كاهش 69 درصدی تصادفات فوتی در استان بوده ایم كه رقم قابل توجهی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید