بازگشت به بازار ارز؟ متغیر دقیق برای قیمت دلار


یک بار دیگر ، قیمت دلار نمی تواند از سد 25200 تن عبور کند تا قدرت در معاملات معکوس به دست فروشندگان بیفتد. اسکناس آمریکا شب گذشته از مرز 25000 مارک عبور کرد و باعث شد تا بازرگانان در اوایل روز احتیاط بیشتری داشته باشند. البته این احتیاط به تنهایی نمی تواند منجر به افت چشمگیر قیمت ها شود.

اگر امروز اسکناس آمریکا از مرز 24800 تن سقوط نکند ، این بار خریداران به بازار برمی گردند و سعی می کنند دلار را به مرز 25200 تن برسانند.

برخی فعالان معتقدند که عرضه قابل توجه سازندگان بازار از افزایش چشمگیر دلار جلوگیری کرده است. برخی دیگر می گویند تاجران بلند مدت به دلیل احتیاط در مذاکرات هسته ای ترجیح داده اند در بازار دخالت نکنند.

بازگشت به بازار ارز؟  متغیر دقیق برای قیمت دلار

البته شب گذشته برخی از بازرگانان سعی کردند از اخبار سیاسی جاسوسی کنند و احتمال دستیابی به توافق را به حداقل برسانند. با این حال ، بازیکنان ارز توجه زیادی به اخبار نداشتند و این احساس را ایجاد کرد که حداقل در اوایل سه شنبه خبری از افزایش بازار نخواهد بود.

از نیمه دوم روز می توان اخبار جدید را برجسته کرد و با کمک آنها قیمت دلار را افزایش داد. با این حال ، افزایش قابل توجه دلار به متغیرهایی مانند نرخ ترجمه درهم بالاتر از 6900 تومان نیاز دارد. در شرایط فعلی ، به نظر می رسد بازار علی رغم اخطارهای هشدارهای اروپا و تهدیدهای ایالات متحده ، توافق ممکن است و حداقل باید به عنوان یک متغیر محافظ دیده شود.

222322

بیشتر بخوانید  تخصص و تجربه کلینیک ها و پزشکان زیبایی را اینجا بررسی کن

دیدگاهتان را بنویسید