بازگشایی 35 متر افتخاری یک شبه اتفاق نمی افتد – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرپس از 4 سال اداره شهر پنجم ، سرانجام خبر افتتاح رسمی کنتور افتخار 35 متری انتهای دارآباد در تاریخ 12 جولای منتشر شد. مسیر نهایی دارآباد که به مدت 15 روز بدون هیچ سر و صدای رسانه ای باز بود ترافیک ناکوک را در شمال شرقی تهران تنظیم کرده بود ، دوباره مسدود شد.

پیروز حناچی ، شهردار تهران ، در حاشیه افتتاح باغ حکیم ایران ، در اولین واکنش رسمی ، بدون ارائه دلیل برای این حادثه ، که گفته می شود شیوه اعتراض مخالفان پروژه ساخت است.

وی درباره دلیل بسته بودن بزرگراه 35 متری شهید مسعود افتهاری توضیح داد: از سرگیری این بزرگراه یک شبه اتفاق نمی افتد اما توافق های اولیه وجود دارد. وقتی بزرگراه آماده بهره برداری شد و ساکنان دارآباد و بزرگراه ارتش مشغول شبکه های ارتباطی هستند ، شهرداری باید تلاش کند تا پروژه را در اسرع وقت به بهره برداری برساند.

البته شهردار تهران درمورد تصمیم خود برای افتتاح پروژه افتخاری یک شبه قبل از رسیدن به توافق نهایی با مخالفان توضیحی نداد. اما او قول داد که رهبران شهر به تعهدات خود پایبند باشند. اگر زباله ای در بزرگراه ریخته شد ، دوباره آن را جمع آوری کنید بیار خواهد بود.

وی تأکید کرد: فردی که این کار را انجام داده کار اشتباهی انجام داده است زیرا هیچ چیز مانع سرویس دهی و استفاده از فضاهای مناسب طراحی شده نیست.

حناچی در پاسخ به این سال که چه تعداد پروژه می تواند تا پایان دوره پنجم شهر ناتمام بماند ، توضیح داد: بسیاری از پروژه ها به دوره بعدی تحویل داده می شوند. از آنجا که اداره پنجم شهر تعدادی پروژه ناتمام را از دوره چهارم به پایان رسانده است.

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید