بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین


بازگشایی مدارس از 14 فروردین آیا بعد از تعطیلات نوروزی مدارس و بعد از عید 1401 و بعد از نوروز مدارس باز است؟ ادامه مطلب

با وجود اینکه نزدیک به یک سال است که وضعیت مدرسه و دانشگاه نیمه تعطیل است، اما صحبت از احتمال بازگشایی مدارس بعد از نوروز سال 1401 است.

شیوه بازگشایی مدارس بعد از عید قربان در سال 1400 یکی از ویژگی های سال تحصیلی جدید را در سراسر جهان و همچنین در ایران، نگرانی از بیماری کووید 19 عنوان می کند و اظهارنظرها حاکی از لزوم برنامه ریزی است. برای تغییر وضعیت

با در نظر گرفتن شرایط موجود و مفروضات مختلف سعی در پیش بینی اقدامات مناسب در سه حالت سفید، زرد و قرمز دارد و آماده اجرای درخواست می باشد.

به گفته مسئولان مربوطه، به نظر می رسد بازگشایی مدارس بعد از نوروز 1400 به معنای واقعی اتفاق نخواهد افتاد و در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، ساعات محدودی در روز در گروه های محدود در نظر گرفته می شود و تلاش در این زمینه اما . ، این روند باید مدیریت شود تا دانش آموزان از غیبت طولانی مدت در پایه اول و دوم آسیب نبینند زیرا اگر پایه دانش آموزی ضعیف باشد در آینده دچار مشکل می شوند.

برخلاف بیانیه‌ها و رویه‌های اجرایی پیش‌بینی‌شده در آموزش و پرورش ۱۴۰۰-۱۴۰۱، دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه نیز در یکسری مسئولیت‌ها دخالت دارند که در صورت رعایت و اجرای صحیح، آموزش صحیح و بی‌دقت دانش‌آموزان را تضمین می‌کند.

بنابراین احتمال باز شدن مدارس در سراسر کشور بعد از تعطیلات عید بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید  تعامل سازمان و بخش خصوصی نویدبخش روزهای خوب برای جزیره کیش است

دیدگاهتان را بنویسید