مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازنشستگی IE پس از 27 سال!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فارس به نقل از دلگرم کننده: اینترنت اکسپلورر بعد از 27 سال در نسخه های مختلف ویندوز موفق نمی شود. کاربران دیگر نمی توانند از این مرورگر استفاده کنند و زمانی که می خواهند از نسخه 11 این مرورگر استفاده کنند، مرورگر مبتنی بر Microsoft Edge Chrome به طور خودکار باز می شود.

یک سال پیش، مایکروسافت پایان پشتیبانی از این مرورگر را در 15 ژوئن 2022 (25 ژوئن 1401) اعلام کرد. Windows Explorer جایی در ویندوز 11 ندارد و کاربران نسخه های قدیمی ویندوز از فردا دیگر به این مرورگر دسترسی نخواهند داشت. البته باید گفت که برخی از نسخه های خاص و بسیار قدیمی ویندوز که در بین کاربران محبوبیتی ندارند از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی خواهند کرد.

اگرچه این مرورگر حذف شده است، اما هنوز شرکت هایی در جهان هستند که از آن استفاده می کنند و برای دسترسی به برخی از عملکردها در بسیاری از سازمان ها، همچنان باید به سراغ این مرورگر قدیمی بروید. اما از فردا که این مرورگر خاموش می شود، تکلیف کاربر چیست؟

مایکروسافت نیز به این موضوع فکر می کند و در مرورگر جدید Edge حالت اینترنت اکسپلورر را قرار داده است تا کاربران بتوانند از سرویس های سازگار با این مرورگر استفاده کنند. به گفته مایکروسافت، این رژیم تا سال 2029 پشتیبانی خواهد شد. برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید به edge: // settings / مرورگر پیش فرض رفته و Allow site to reload sites in Internet Explorer را فعال کنند. سپس مرورگر را ببندید و دوباره باز کنید.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید  گشایش ثروت احسان علیخانی در برنامه عصر جدید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *