بازنشستگان در شب یلدا سورپرایز می شوند



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: میرهاشم موسوی; مدیر کل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با رئیس هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و تعدادی از روسای کانون های بازنشستگان با اشاره به اینکه درمان مستمری بگیران همواره در اولویت دولت، دولت و سازمان تامین اجتماعی است و تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی نیز به موضوع درمان مستمری بگیران پرداخت و جلسات متعددی با موضوع بیمه تکمیلی برگزار شد. برای مستمری بگیران که ابعاد مختلف مشکل با همکاری و مشارکت بازنشستگان عزیز مطرح شد.

وی گفت: ارتقا و ارتقای سطح درمان مستمری بگیران از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است و خدمت به مستمری بگیران عزیز را مایه مباهات می دانیم و خداوند را شاکریم که این فرصت را به ما داد تا بتوانیم خدمت رسانی کنیم. علیرغم محدودیت و مشکلاتی که در تامین اعتبار وجود دارد، امسال نیز مانند سال گذشته 50 درصد حق بیمه تکمیلی مستمری بگیران توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود و به این ترتیب سازمان تامین اجتماعی تک تک افراد را تحت پوشش قرار می دهد. مستمری بگیر با افزایش سقف تعهدات قراردادی ماهانه 102 هزار و 500 تومان از حق بیمه تکمیلی پرداخت خواهد کرد.

محمد اسدی; رئیس هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه اجتماعی از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران از ابتدای آذرماه 1401 خبر داد و گفت: سازمان بیمه اجتماعی همکاری بسیار خوبی با کانون عالی داشت. در رابطه با انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران و 50 درصد حقوق بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی تامین و پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  نوبخت: دولت 20،000 مگاوات ظرفیت تولید برق به شبکه اضافه می کند - اخبار پارلمان و دولت ایران - تسنیم اخبار سیاسی

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت ریالی سازمان بیمه اجتماعی در قرارداد سال جدید به میزان قابل توجهی افزایش یافت افزود: سقف تعهدات بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به 75 میلیون تومان برای خدمات تخصصی بستری و به 35 میلیون تومان افزایش یافت. برای بستری عمومی این افزایش نگرانی آنها را در مورد نیازهای ویژه این گروه به خدمات بهداشتی پوشش خواهد داد.

همچنین علی اصغر بیات; یکی از اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه اجتماعی در این مراسم گفت: با قرارداد جدید بیمه تکمیلی سقف مسئولیت شرکت بیمه 80 درصد افزایش یافته و پیش بینی می شود بیمه شرکت مبالغی را که مستمری بگیران هزینه می کنند بلافاصله پس از کسر سهم بیمه گر اولیه پرداخت می کند.پرداخت در قالب قرارداد./ تسنیم.


دیدگاهتان را بنویسید