بازماندگان یارانه بخوانند! | به این مشمولان یارانه آخر این هفته یارانه پولی تیرماه پرداخت می شود!



به گزارش سلام نو، سازمان هدفمندی یارانه ها طی اطلاعیه ای اعلام کرد که پس از اطلاعیه های قبلی مبنی بر امکان ثبت نام از مشمولان بازمانده یارانه مالی یا متقاضیان جدید یارانه، داده های سرپرستان خانوار در آدرس https://mi. سامانه .gov.ir ثبت شده تا 24 خردادماه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شد و پس از آزمایش گسترده و تعیین قطعی توسط آن وزارتخانه، فهرست دارندگان خانوارهای جدید واجد شرایط دریافت یارانه اعلام شد. به سازمان هدفمندسازی یارانه ها ابلاغ شد.

در صورتی که طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم تشخیص داده شوند، مبلغ ماهیانه به ازای هر نفر 400 هزار تومان و در صورت شناسایی جزو دهک های اول می باشد. دهک های چهارم تا نهم مبلغ 300 هزار تومان در ماه است و برای هر نفر به حساب آنها واریز می شود.

یارانه های پولی اردیبهشت و خرداد نیز همزمان با یارانه تیرماه به نام معوقات به حساب این خانوارها واریز می شود. در صورتی که در زمان پرداخت یارانه مالی مرحله 137 (تیرماه سال جاری) مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نشده باشد، به این معناست که این افراد در دهک 10 قرار دارند. ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و احراز شرایط دریافت یارانه مشخص نیست.

معترضان عشر اعلام شده و یا افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه 1401 لغو شده است می توانند جهت ثبت نام یا پیگیری اعتراض خود و درخواست رسیدگی با سامانه اطلاع رسانی وزارت مذکور به نشانی https://hemaiat.mcls.gov.ir تماس حاصل نمایند. دهم آنها تماس با پست صوتی 09200006369.

بیشتر بخوانید  کتابهای حزب الله: ما ایالات متحده را مجبور به ترک عراق می کنیم

خاطرنشان می شود سرپرستان خانوارهایی که یارانه مالی آنها در اردیبهشت ماه لغو شده و درخواست حسابرسی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده اند در صورتی که در حسابرسی انجام شده جزو دهک های اول تا نهم بوده اند. . یارانه نقدی اردیبهشت و خرداد وزارت رفاه نیز تا پایان هفته با عنوان معوقات به حساب آنها واریز می شود. / خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید