بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خطوط تولید شرکت و دیدار با خانواده مرحوم سلیمانی



به گزارش شمانیوز؛ مهندس تعطیلات با تقدیر از زحمات کارکنان این شرکت گفت: بزرگترین مزیت ذوب آهن تلاش و جهاد فولادی هایش است که به شایستگی مفهوم غیرت و تلاش مردانه را در خود جای داده اند.

مدیرعامل ذوب آهن با تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فعالیت ذوب آهن در جهت استقلال صنعتی و اقتصادی کشور را در راستای آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت می کند.

وی با حضور در مزار و دیدار با خانواده وی، ضمن تسلیت به کانون داغدیده، حادثه منجر به درگذشت علی سلیمانی از همکاران بخش کوره بلند را ابراز تاسف و تاثر کرد. کوشاترین و فداکارترین فولادسازان ذوب آهن.

گفتنی است تعمیرات اساسی کارگاه کوره بلند سرباره شماره 3 طبق برنامه زمان بندی در یک ماه آینده انجام و کلیه تجهیزات این کارگاه بازسازی می شود.

محسن عسکری معاون تجهیزات مکانیکی کوره بلند در این خصوص گفت: هدف اصلی از این تعمیرات، تعویض و تعمیر سیستم دانه بندی سرباره بلند کوره پ. متخصصان فولاد

وی افزود: از زمان راه اندازی کوره بلند شماره 3، تعمیرات جزئی انجام شده است، اما با توجه به وضعیت تجهیزات و قطعات، این تعمیرات باید انجام می شد.

معاون ماشین آلات کوره بلند از فعالیت های قابل توجه این تعمیرات اساسی خبر داد: تعویض دودکش بخار، تعویض درام سرباره، تعمیر و تعویض گالری حمل و نقل cb1 و تعمیر و تعویض سرریز و گالری حمل و نقل cb2 تعمیرات اساسی و بازسازی اسکلت فلزی و سنگر سرباره تعویض و تعمیر لوله های پمپ سیال داخل درام pcc و prc بازسازی و بازسازی برج خنک کننده (کولرهای آبی) و محفظه دانه بندی سرباره.

بیشتر بخوانید  نام بیمه‌ملتی‌ها در برترین‌های سندیکای بیمه گران ایران

وی از کلیه کارکنان کوره بلند که در امر تعمیرات و مدیریت های حاضر در اجرای تعمیرات اساسی مشارکت دارند به ویژه مدیریت مهندسی مکانیک شبکه، یادداشت های ساختمانی، ماشین آلات و … قدردانی کرد.

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید