بازدید مدیرعامل بیمه دانا از مجتمع بیمه‌ای شاهرود



به گزارش شمانیوز ، مدیر عامل بیمه روز ضمن حضور در مجتمع بیمه شاهرود با مراجعه کنندگان در این مرکز به گفت و گو پرداخت و نظرات آنها را در خصوص روند پیچیده اعم از صدور، جبران خسارت و … جویا شد و سپس با پرسنل و کارکنان گفت و گو کرد. نظرات و پیشنهادات آنها را خواستار شد.

در این نشست صمیمی دکتر خفاری نکات مهمی را در خصوص برنامه های اجرایی روز شرکت بیمه در سال 1401 ارائه کرد که عبارتند از: خدمات رسانی سریع و استاندارد به مشتریان و لزوم ایجاد برخی تغییرات به عنوان مقدمه ای برای تغییرات مثبت و سازنده و تاکید بر همدلی، هم افزایی و تعهد سازمانی، حضور نیروی انسانی توانمند در روز بیمه به عنوان عاملی موثر و تعیین کننده در رشد و توسعه جامعه است.

مدیر کل روز بیمه تصریح کرد: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت های بیمه اهمیت زیادی دارد و شریان اصلی آنها محسوب می شود، بنابراین باید با برنامه محوری و کار گروهی از همه ظرفیت ها برای ارتقای شاخص های تولید حق بیمه استفاده کرد. جعفری با بیان اینکه نیروی کار این بخش در راستای تولید حق بیمه با تقویت نظارت یکی از اولویت هایی است که باید به آن توجه جدی شود که با تقویت منابع مالی موجب افزایش اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش شرکت می شود. شهرت حفظ خواهد شد

در پایان جلسه دکتر خفاری در راستای پیشرفت و حرکت به سوی آینده ای روشن برای شرکت و خانواده روز بیمه نوید خبرهای خوبی را داد.

بیشتر بخوانید  اولین طرح فروش خودرو بعد از جنجال آزادسازی قیمت/ ایران‌خودرو ابتکار به خرج داد!+ قیمت

کانال هواداران روز بیمه خوب

دیدگاهتان را بنویسید