بازدید رئیس‌جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا



آنچه دیگران می خوانند:

شرکت معبر ال به منظور توسعه همکاری ها و صادرات فناوری و محصولات دیجیتال در نمایشگاه مشترک ایران و ونزوئلا حضور دارد.

این اپراتور که به دعوت معاونت علمی رئیس جمهور در نمایشگاه ویژه کاراکاس حضور دارد به همراه 81 شرکت ایرانی و 50 گروه فناوری ونزوئلایی با رایزنی و گفتگو با سایر شرکت های فناور جدیدترین محصولات فناوری و دیجیتال خود را به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه روز گذشته با حضور نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، جمعی از وزرا و مقامات ونزوئلا، حجت الله سلطانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا و جمعی از مدیران دفتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

رئیس جمهور ونزوئلا مادورو در بازدید از غرفه موبایل اول در این نمایشگاه و آشنایی با آخرین دستاوردهای دیجیتال این اپراتور خطاب به مدیران اپراتورهای کشورش خواست تا از تجربیات موبایل اول استفاده کرده و همکاری های سازنده ای را شکل دهند.

بزرگترین و استراتژیک ترین شرکت های ایرانی در زمینه های خودرو، کشاورزی، پزشکی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق در این سفر حضور دارند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه 500 محصول از شرکت های باکیفیت مبتنی بر دانش و فناوری ارائه شد که بازار آنها در ونزوئلا توسعه یافته و مسیر صادرات آنها را تسهیل می کند.

برگزاری دیدارهای حضوری بین شرکت های ایرانی و ونزوئلا از برنامه های پیش بینی شده این نمایشگاه است. همچنین تعدادی از شرکت های فناوری ونزوئلا نیز دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران


دیدگاهتان را بنویسید