بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکو / سفر را به زمان دیگری موکول کنید



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق تهران گفت: هم اکنون در محورهای هراز و فیروز شاهد بارش شدید برف هستیم و تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی ممنوع است.

ایرا کهریزی فرمانده راهداری ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و حرم بهرام گفت: تردد آسان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق تهران با بیان اینکه راهداران در مسیر و پاکسازی سطح جاده آمادگی 100 درصدی دارند، گفت: به دلیل بارش برف سطح محورهای هراز و فیروزکو لغزنده و راهداران. باید بیشتر مراقب بود ، اما وسایل نقلیه وسیله نقلیه به آرامی کار می کند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، تاکید کرد: تردد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم بدون مزاحمت و عادی متذکر شد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت:

وی گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح جاده ها آمادگی 100 درصدی دارند و از ورود خودروهایی که تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ یا لاستیک برای شکستن یخ ندارند، جلوگیری می کنند.

کهریزی گفت: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکو را دارند با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی داشته باشند، مرتکب تخلفاتی که موجب بروز حوادثی مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ می شود، نشوند. .

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق تهران یادآور شد: مسافرانی که موظف به تردد هستند باید تجهیزات کامل زمستانی از قبیل زنجیر چرخ، لباس گرم و غذای کافی، باک پر از بنزین و همچنین اطمینان از ایمنی سیستم فنی به همراه داشته باشند. و گرمایش خودرو وارد مناطق کوهستانی شده و پلیس از ورود خودروهایی که فاقد این تجهیزات هستند جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  سه بیمار عروق کرونر در قزوین جان باختند

دیدگاهتان را بنویسید