مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بارش برف و باران مناطق مختلف کشور را فرا گرفت/ آسمان تهران ابری متغیر است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز جمعه (23 بهمن ماه) در استان های شمال غرب، غرب و جنوب غرب، استان های ساحلی دریای خزر، استان های دامنه جنوبی البرز مرکزی، مرکزی. در مناطقی از کشور و اواخر وقت بارش برف و باران، وزش باد شدید و رعد و برق در جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه (23 بهمن) بارندگی در شمال غرب کشور متوقف می شود اما در سایر مناطق ذکر شده در برخی نقاط استان های فارس، بوشهر، کرمان، یزد و خراسان جنوبی نیز بارندگی خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی و مدیریت بحران کشور با بیان اینکه برای روز یکشنبه 24 بهمن ماه در استان های ساحلی دریای خزر و مناطق خاصی از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد و نیز بارش باران پیش بینی می شود. خراسان جنوبی. در شمال خراسان رضوی، اردبیل، گیلان و روز سه شنبه در اردبیل، گیلان و مازندران برگزار می شود.

ضیائیان ادامه داد: روز شنبه (23 بهمن) در کمربند شمالی و یکشنبه (25 بهمن) در کمربند شرقی کشور کاهش دما پیش بینی می شود. روزهای یکشنبه و دوشنبه (25 و 25 بهمن) در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوبی کشور وزش باد شدید و شدید پیش بینی می شود.

وی گفت: جمعه (22 بهمن) در شمال خلیج فارس، شنبه (24 بهمن) در خلیج فارس و دریای اورمز و یکشنبه و دوشنبه (15 و 25 بهمن) در دریای عمان است. طوفانی گفت: دریای خزر در روزهای جمعه و یکشنبه (3 بهمن و 24 بهمن) مواج است.

بیشتر بخوانید  جاسازی عجیب مواد مخدر در تهران! / عکس -

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۲ بهمن ماه) متغیر ابری تا ابری، گاهی وزش باد و باران با احتمال رعد و برق و اوایل شب. ابری با کمینه دمای 5 و حداکثر 11 درجه و برای روز یکشنبه (25 بهمن) نیمه ابری، در برخی نقاط در انتهای متغیر جوی وزش باد با کمینه دمای 3 و حداکثر دمای 13 درجه پیش بینی می شود. درجه سانتیگراد

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (23 و 24 بهمن) بندرعباس با دمای 24 و 23 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 6- و 7- درجه سانتیگراد سردترین مرکز کشور هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *