مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بارش باران در راه تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:


طبق اخبار شما: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران امروز در برخی نقاط شمالی استان به ویژه در مناطق کوهستانی رگبار پراکنده همراه با احتمال رعد و برق و در سایر مناطق وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود. در مناطق جنوبی استان پیش بینی می شود.

بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی و پیش بینی الگوهای عددی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز به دلیل عبور امواج مایکروویو از سطح میانی آسمان به صورت دوره ای در برخی نقاط شمالی استان به ویژه در ارتفاعات. ، رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق و در سایر مناطق پدیده وزش باد و در جنوب وزش باد شدید و در برخی نقاط استان گرد و خاک پیش بینی می شود.

از جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به گذر و فعالیت سامانه بارشی افزایش ابر، وزش باد شدید، بارش باران و رعد و برق به ویژه پیش بینی می شود. در مناطق شمالی افزایش نسبی دما از امروز در استان پیش بینی می شود.

غلظت گاز ازن O3 در روزهای شنبه و یکشنبه در بعدازظهر افزایش نسبی خواهد داشت. آسمان تهران فردا جمعه (21 خرداد) صاف گاهی وزش باد و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و طی روز شنبه (23 خرداد) صافی تا کمی ابری گاهی وزش باد و در شب افزایش وزش باد کمینه دمای 24 و حداکثر 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  ارواح دریاچه در میان یک جنگل انبوه

در 24 ساعت گذشته ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 37 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه هواشناسی استان بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *