بارش باران در تابستان در بوشهر ادامه دارد



ایسنا / بوشهر بوشهر ، کارشناس اداره هواشناسی گفت: امروز و فردا شاهد ظهور ناپایداری های جوی موقتی به صورت باران های پاره شده ، رگبار و رعد و برق و طوفان ها هستیم که بعضاً در حومه شهرها گرد و غبار وجود دارد.

هادی سالاری اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا به دلیل فعالیت سیستم های موسمی ناپایدار در جنوب کشور ، در مناطقی از مناطق جنوبی ، مرکزی و کوهستانی همراه با رشد ابرهای همرفت ، ظهور ناپایداری های جوی موقت در صورت رگبار باران متناوب ، رگبار و رگبار گاهی با گرد و غبار همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مدت در مناطق مستعد احتمال تگرگ دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: بر این اساس آسمان ابری تا ابری همراه با گرد و غبار محلی ، در قسمت جنوبی ، مرکزی و کوهستانی استان با ابر ابر و پس از چند ساعت در اثر باران و رعد و برق و طوفان پاره می شود . او همراه خواهد شد.

سالاری گفت: جهت وزش باد از جنوب غربی به جنوب شرقی و فردا ، گاهی شمال غربی با سرعت 8 تا 32 ، گاهی 40 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی و شرقی در هنگام ناپایداری ، گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج از 30 تا 90 ، گاهی 120 سانتی متر است و در سواحل جنوبی و مرکزی ، هنگام طوفان ، گاهی به بیش از 150 سانتی متر می رسد.

بیشتر بخوانید  دولت و مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان به توافق رسیده بودند

کارشناس اداره هواشناسی بوشهر یادآور شد: فردا در بندر بوشهر اولین موج ساعت 03:31 بامداد ، جزر و مد اول 10:21 ، جزر و مد دوم 15:10 و دوم خواهد بود. جزر و مد ساعت 21:54 خواهد بود.

به گزارش ایسنا ، دیروز در برخی از مناطق جنوبی و شرقی استان بوشهر ، یعنی. شهرهای عسلویه ، کنگان ، دیر و دشتی ، همانطور که انتظار می رفت ، شاهد باران ، وزش باد و رعد و برق بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید