مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

باراژ لامیگک بهترین قطره برای درمان عفونت گوش است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قطره لامیگک یکی از بهترین داروها برای درمان عفونت گوش است و اگر می خواهید از این دارو برای این مشکل استفاده کنید، می توانید آن را به راحتی در داروخانه تهیه کنید. در زیر شما را با اطلاعات مفیدی در مورد این دارو آشنا می کنیم.

اطلاعات دارویی قطره Lamigek

این قطره دارای اسانس اسطوخودوس، میخک و شمعدانی است و می تواند عفونت های شدید گوش را در کمترین زمان ممکن درمان کند، بنابراین بهترین دارو برای این عفونت ها محسوب می شود و می توانید بدون تجویز پزشک از این دارو استفاده کنید.با مشاوره با داروساز
معمولا عفونت گوش خارجی می تواند قسمت بیرونی گوش به ویژه پرده گوش را درگیر کند، بنابراین برای درمان بهتر، مشاوره با متخصص در این زمینه ضروری است.

درمان عفونت گوش با قطره

جالب است که گوش از سه قسمت داخلی، میانی و بیرونی تشکیل شده است و زمانی که آب به قسمت بیرونی گوش می رسد و در آنجا باقی می ماند به راحتی می تواند شرایط را برای زندگی باکتری ها فراهم کند.
اگر باکتری در گوش شما رشد کند باعث عفونت شدید می شود و برای درمان باید از قطره های مخصوص استفاده کرد که یکی از آنها لامیگک است.
ابتلا به این عفونت بسیار آسان است و بهتر است از وسایل مخصوص استحمام استفاده کنید و یا در صورت داشتن این مشکل می توانید از این دارو کمک بگیرید تا بهبودی خود را پیدا کنید.


 لامیزک می ریزد

نحوه استفاده از قطره لامیزک

برای اینکه بتوانید از این قطره به درستی استفاده کنید، باید چند کار را انجام دهید و ما نحوه استفاده از این دارو را برای شما بررسی خواهیم کرد.
قبل از استفاده، مجرای گوش خارجی را کاملا تمیز کرده و با دستمال تمیز خشک کنید.
هر 12 ساعت سه قطره از لامیزکس را در گوش بریزید.
پس از استفاده باید به مدت 5 دقیقه دراز بکشید تا این قطره در گوش شما باقی بماند و برای آن نیز می توانید در حالی که گوش عفونی به سمت بالا باشد دراز بکشید.

بیشتر بخوانید  اشتباه نکنید، مصرف آب میوه ها تاثیری در کاهش چربی خون ندارد!


موارد منع مصرف قطره Lamigek

ممنوعیت استفاده از قطره لامیزک

برخی از داروها را نباید برای تعدادی از افراد مصرف کرد و پاییز امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. توجه داشته باشید که اگر به این دارو یا هر یک از فرآورده های آن حساسیت دارید، بهتر است از روش دیگری برای درمان عفونت گوش استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است آسیب شنوایی و تشدید مشکل ایجاد شود. موقعیت های دیگری که نباید از این دارو استفاده کنید، سوراخ شدن پرده گوش است زیرا این امر می تواند عوارض جانبی جدی دارو ایجاد کند و احساس ناخوشایندی در شما ایجاد کند.


مزایای قطره Lamigek


بارداری و شیردهی

یکی از مهم ترین زمان هایی که باید مراقب سلامتی خود و داروهای مصرفی خود باشید، دوران بارداری و شیردهی است. اثراتی که این دارو می تواند بر جنین و جنین بگذارد هنوز مشخص نیست، بنابراین اگر باردار هستید بهتر است خودتان از این دارو استفاده نکنید و حتما قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

باید بخوانید:

نحوه استفاده از دوز فراموش شده

بهتر است سعی کنید دارو را در ساعت خاصی از روز مصرف کنید تا مصرف آن را فراموش نکنید. با این حال، تعداد زیادی از افراد مصرف به موقع یک دوز از دارو را فراموش می کنند و در مصرف یا عدم استفاده مجدد آن تردید دارند.
جالب است بدانید اگر زمان زیادی از مصرف دوز نگذشته است، می توانید دارو را مصرف کرده و نوبت بعدی را در لحظه قبل مصرف کنید. تا نوبت بعدی صبر کنید و وقتی زمانش رسید از همان دارو با همان دوز قبلی استفاده کنید. هنگام استفاده از نوبت بعدی بهتر است به اندازه دوز قبلی باشد و دوبرابر کردن دوز دارو به طور کلی اشتباه است.

بیشتر بخوانید  ویژگی های یک رژیم غذایی مناسب


عوارض جانبی قطره Lamigek

عوارض جانبی قطره Lamigek

اگر بتوانید از این دارو به درستی استفاده کنید مشکلی نخواهید داشت اما در برخی مواقع سردرد یکی از مزمن ترین عوارض این دارو است. البته به طور کلی اگر افراد به این دارو حساسیت داشته باشند و از آن استفاده کنند ممکن است دچار یکسری مشکلات پوستی و آلرژیک شوند.

نکات مهم:
این محصول باید در دمای بین 15 تا 30 درجه نگهداری شود در غیر این صورت ممکن است خراب شود.
استفاده از این دارو فقط برای استفاده موضعی است.
بلافاصله پس از استفاده از این قطره، باید درپوش را محکم ببندید.
این دارو نباید در دسترس کودکان باشد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *