باران بر لب های تشنه 5 شهر خراسان رضوی / بارش شدید باران همراه با رعد و برق و تگرگ ادامه دارد


یحیی گائنی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد ، درباره وضعیت آب و هوای امروز خراسان رضوی اظهار داشت: طبق مطالعه نقشه ها و مدل های هواشناسی ؛ برای امروز در استان گاهی رعد و برق همراه با رعد و برق وجود دارد که در مناطق غربی و مناطقی از مرکز استان ، احتمال وقوع سیل و رواناب و همچنین در مناطق مستعد تگرگ دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود ، به ویژه در مناطق بادی که گرد و غبار دارد ، از افزایش شدت وزش باد از دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: ابرها ، افزایش نسبی دما رخ می دهد.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای خراسان رضوی در شب اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته فریمان با حداقل دمای 15 درجه سانتیگراد و داورزان با حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان هستند.

قائنی پور گفت که در پنج شهر مشهد ، کاشمر ، گناباد ، فریمان و تایباد وی گزارش داد: شب گذشته کمترین و حداکثر دمای مشهد به ترتیب 21 و 33 درجه سانتیگراد بود. همچنین بیشترین میزان بارندگی از کشمیر 3 و نیم میلی متر و بیشترین سرعت باد از سبزوار با 61 کیلومتر در ساعت است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه بارش ها تا فردا صبح یکشنبه که سیستم به تدریج از استان خارج می شود ، ادامه دارد و گفت:.

انتهای پیام / 70068

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس تعطیل است سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱


دیدگاهتان را بنویسید