این 8 نفر خوش شانس ترین آدم های روی زمین نام گذاری شدند + تصاویر


به گزارش سایت طلا، ما فکر می کنیم که یک معامله آنلاین خوب، یک تعطیلات خوب یا یک شریک خوش قیافه خوش شانسی است. قبل از اینکه به این مطلب برخورد کنیم، ما هم همینطور فکر می کردیم. پس از خواندن این مطلب، تعریف شما از شانس به کلی تغییر خواهد کرد. اینها خوش شانس ترین افرادی هستند که تا به حال روی زمین وجود داشته اند.

1. جوآن آر. گینتر – چهار بار برنده شدن در لاتاری!

آیا می دانستید که شانس برنده شدن در لاتاری 1 در 200 میلیون است؟ در واقع، احتمال مرگ شما در برخورد با یک سیارک بیشتر از برنده شدن در لاتاری است. در آاینباره وضعیت جوآن آر. گینتر را چگونه توضیح می دهید؟ او نه یک بار، بلکه 4 بار غیرقابل تصور در لاتاری برنده شد! زندگی او زمانی تغییر کرد که برای اولین بار 5.4 میلیون دلار به دست آورد، اما 10 سال بعد دو میلیون دلار دیگر برد. به همین جا ختم نمی شود. 2 سال بعد او 3 میلیون دلار و در سال 2008 او 10 میلیون دلار برنده شد

2. تسوتومو یاماگوچی – دو بار از حمله اتمی جان سالم به در برد

در طول جنگ جهانی دوم بود که تسوتومو کارمند صنایع سنگین میتسوبیشی بود. در یکی از بازدیدهای کاری او از هیروشیما، زمانی بود که اولین بمب اتمی در سال 1945 پرتاب شد. او گرچه در اثر انفجار مجروح شد، اما به نوعی توانست زنده بماند. او به سرعت به ناکازاکی نزد خانواده اش بازگشت و کار خود را در نهم آگوست ، روزی که دومین حمله اتمی اتفاق افتاد، آغاز کرد. او نیز به طور معجزه آسایی از این امر جان سالم به در برد

یاماگوچی بعدها در زندگی خود به یکی از طرفداران سرسخت خلع سلاح هسته ای تبدیل شد. او طی یک مصاحبه تلفنی گفت: «نمی‌توانم بفهمم چرا جهان نمی‌تواند عذاب بمب‌های هسته‌ای را درک کند. چگونه می‌توانند به توسعه این سلاح‌ها ادامه دهند؟» او همچنین کتابی درباره تجربیات خود در اواخر دهه 1980 نوشت.

در مارس 2009، ژاپن رسماً یاماگوچی را به عنوان بازمانده هر دو انفجار به رسمیت شناخت. او اکنون تنها فردی است که رسماً به عنوان زنده مانده از دو انفجار بمب هسته ای شناخته شده است.

بیشتر بخوانید  مهم ترین درسی که از زندگی گرفتم

آقای یاماگوچی تا سن 93 سالگی زندگی کرد و در 4 ژانویه 2010 در خانه خود در ناکازاکی درگذشت.

3. بیل مورگان – بازگشت از مردگان

تصادفات ممکن است در هر نقطه از زمان رخ دهد. برای بیل مورگان استرالیایی، زمانی بود که ماشینش در تصادفی با یک کامیون برخورد کرد و به طرز غم انگیزی له شد. او که برای بیش از 14 دقیقه مرده بود، به نوعی توانست نه تنها زنده بماند، بلکه از 12 روز کما نیز نجات پیدا کرد. اما این پایان کار نیست. برای جشن گرفتن زندگی جدیدی که به او اعطا شد، او یک کارت «Scratch It» خرید و یک ماشین 27000 دلاری برد! برای مستندسازی داستان باورنکردنی خود، یک کانال خبری محلی از او خواست تا با انتخاب یک کارت دیگر، لحظه برنده شدن را دوباره اجرا کند تا در جریان اجرای زنده دوباره 250000 دلار برنده شود!

4.فرانه سلاک – 7 بار فرار از مرگ!

فران سلاک کروات که به عنوان خوش شانس ترین مرد تاریخ شناخته می شود، نه یک یا دو بار، بلکه 7 بار شگفت انگیز مرگ را فریب داد! برخوردهای سلاک با مرگ در ژانویه 1962 زمانی آغاز شد که قطاری که او با آن سفر می کرد از ریل خارج شد و در رودخانه یخ زده دره ای سقوط کرد. اطرافیان او را به ساحل کشیدند، در حالی که 17 مسافر دیگر غرق شدند و جان باختند. سلاک فقط دچار شکستگی دست شد.

یک سال بعد، در اولین و تنها سفر هواپیمای خود، فران از درب هواپیما که کار نمی کرد بیرون پرید و با بخت و اقبال روی انبار کاه فرود آمد. این هواپیما سقوط کرد و 19 نفر کشته شدند.

سه سال بعد، در سال 66، اتوبوسی که او در آن در حال حرکت بود از جاده خارج شد و به رودخانه رفت و چهار مسافر را غرق کرد. با این حال سلاک تنها با چند بریدگی و کبودی با خیال راحت تا ساحل شنا کرد.

دو سال بعد، سلاک در تلاش بود تا به کوچکترین پسرش نحوه نگه داشتن اسلحه را بیاموزد. سلاک متوجه نشده بود که ماشه ایمنی به طور تصادفی خاموش شده است و به نوعی توانست به خود شلیک کند. اما او خوشبختانه دوباره زنده ماند.

بیشتر بخوانید  ابتلای ۳۴ نفر به اُمیکرون در ایران

در سال‌های 1970 و 1973 او تصادفی کرد که ماشینش آتش گرفت. سلاک دوباره موفق شد کاملاً سالم از این وضعیت خارج شود.

بعداً، در سال 1995، سلاک با اتوبوسی در زاگرب برخورد کرد، اما فقط جراحات جزئی دید.

یک سال بعد، او از برخورد رو به رو با یک کامیون سازمان ملل در پیچ کوه کور با انحراف به داخل نرده‌ای که نمی‌توانست خود را نگه دارد و در اثر نیروی ضربه ماشین جای خود را رها می‌کند، فرار کرد. او در این لحظه کمربند ایمنی نبسته بود و با باز شدن در از ماشین به بیرون پرتاب شد. سلاک مرگ خود را همراه با سقوط ماشین در حدود 300 فوتی در یک دره دید. اما باز جان سالم به در برد.

در سال 2003، دو روز پس از تولد 73 سالگی، فران سلاک در قرعه کشی ملی کرواسی برنده شد. وی در حالی که دو خانه و یک قایق با آن خرید، از پول آن برای خرید یک کلیسای کوچک استفاده کرد تا از خداوند برای همه ثروت خود تشکر کند. پس از 1.1 میلیون دلار و 7 تجربه نزدیک به مرگ، او بهتر است شکرگزار باشد.

5. Maarten de Jonge – مردی که در 4 ماه دو بار مرگ را فریب داد.

اما ماجرای دوچرخه سوار هلندی مارتن دی یونگ شانس را به گونه ای دیگر توضیح می دهد! مارتن در 4 ماه دو بار مرگ را فریب داد! او قرار بود در مارس 2014 در MH370 باشد، پروازی که ناپدید شد و هرگز پیدا نشد. او همچنین یک صندلی در پرواز MH17 رزرو کرده بود که بعداً سقوط کرد، اما در آخرین لحظه آن را تغییر داد. او همچین 4 ماه بعد از یک تصادف به طرز معجزه آسا جان سالم به در برد!

6. Concetta Antico – زنی که همه رنگ ها را میبیند!

چشم انسان مملو از میلیون ها سلول مخروطی شکل است که به ما در تشخیص رنگ ها کمک می کند. برای نوع معمولی مانند ما، سه نوع مخروط وجود دارد که امکان دید برای حدود یک میلیون رنگ متمایز را فراهم می کند. پرندگان، حشرات، ماهی ها و خزندگان نوع چهارم سلول مخروطی دارند که درک رنگ آنها را گسترش می دهد و باعث می شود محدوده UV را نیز ببینند.

بیشتر بخوانید  از رنگ رخساره خود، بیماری های خود را تشخیص دهید

اما این فرد خوش شانس لیست ما می تواند تقریباً 100 برابر بیشتر از یک انسان معمولی رنگ ها را ببیند.

وقتی او به یک برگ نگاه می کند، خیلی بیشتر از رنگ سبز را می بیند. “در اطراف لبه برگ نارنجی یا قرمز یا بنفش را می بیند.

Concetta تصمیم گرفت که نشان دهد جهان را چگونه می بیند، تصمیم گرفت نقاش شود. او در یک جلسه شاهکارها را تداعی می کند. تمام نقاشی‌های او بسیار رنگارنگ هستند و دارای سایه‌هایی هستند که معمولاً انتظار دیدن آنها را ندارید

7. فیدل کاسترو – مردی که نمی توان او را کشت

وقتی میلیون‌ها نفر در سراسر کشورتان از شما نفرت دارند و به طور یکسان مورد علاقه شما هستند، یک سوءقصد باید شما را شوکه کند. اما آژانس ضد اطلاعاتی کوبا تخمین زده است که فیدل کاسترو از بیش از 630 سوء قصد جان سالم به در برده است! ششصد و سی. تعدادی از اینها توسط سازمان سیا ایالات متحده، تعداد زیادی از اعضای مافیا، و نامزد خود برنامه ریزی شده است.

فیدل از مسموم شدن سیگار پر شده با ال اس دی، سوزن های زیرپوستی سمی مخفی پر از معجون های کشنده و بسیاری چیزهای دیگر جان سالم به در برده است.

8. Nichiren- فرار از مرگ در لحظه 90

نیچیرن یک راهب برجسته قرن دوازدهم بود که به دلیل نوشتن پیشگویی که مقامات ژاپنی احساس می کردند ویرانگر بود و قدرت آنها را تضعیف می کرد به اعدام محکوم شد. با شانس محض، نیچیرن موفق شد از سر بریدن خود بگریزد، زمانی که جلاد در هنگام بالا بردن شمشیر خود دچار برق گرفتگی شد و مرد.. وی پس از مدتی توسط مقامات به دلیل شرایط عجیب آزاد شد.


دیدگاهتان را بنویسید