مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

این 5 ماده غذایی را بیشتر مصرف کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، ما در ادامه قصد داریم 5 سبزی سفید رنگ را به شما معرفی کنیم که بهتر است بیشتر آنها را مصرف کنید. شما می توانید این سبزیجات را به صورت خام یا به اشکال دیگری بخورید و سلامتی تان لذت ببرید.

گل کلم: در کنار سبزیجاتی مثل بروکلی، کلم وجوانه بروکسل، گل کلم نیز دارای خواص بسیار مفیدی است. این سبزی حاوی ترکیبات سولفور است که با سرطان مبارزه نموده و بافت استخوانی رو قوی و سلامت رگ ھای خونی را ھم حفظ می کند.

قارچ: قارچ ها انرژی کمی دارند و کلسترول و چربی و گلوتن هم ندارند. مقادیر سدیم آنها پایین است اما در عوض مقادیر زیادی سلنیوم، پتاسیم، ریبوفلاوین، نیاسین و ویتامین دی در خود جای داده اند.

قارچ

سیر: سیر نه تنھا به غذاھا طعم بھتری می دھد بلکه گفته می شود که به رویش مو و از بین رفتن آکنه و جلوگیری از سرماخوردگی و آنفلوانزا کمک می کند. ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در سیر نیز به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

پیاز: ترکیبات ضد التھابی به نام quercetin در پیاز وجود دارند که مشکلات ناشی از آرتریت رو مرتفع می کنند و احتمال بروز سرطان، بیماری ھای قلبی و دیابت را کاھش داده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می نمایند.

سیب زمینی: تقریبا اکثر افراد نیاز روزانه خود به پتاسیم و فیبر رو تامین نمی کنند. سیب زمینی سفید، بیشتر از ھر سبزی و میوه، حاوی پتاسیم ھست و به اندازه بقیه میوه ھا و سبزی ھا، فیبر دارد.

بیشتر بخوانید  متن بلند بالای خواهر یکتا ناصر به حواشی اخیر | نیکتا ناصر خواهر یکتا ناصر به حواشی واکنش نشان داد +تصویر

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *