مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

این 4 علامت خطرناک omicron را جدی بگیرید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: مهمترین علائم خطر در میکرون تقریباً مشابه علائم قبلی است و می تواند شامل سرفه و تنگی نفس، سنگینی و تنگی نفس باشد. افزایش درجه حرارت بالای 38 و نیم و ضعف و بی حالی مشخص و بیمارانی که این علائم را دارند بهتر است با مراکز درمانی تماس بگیرند و لازم به ذکر است که میزان و شدت تب در سویه آمیکرون کمتر از سویه های قبلی است و لذا باید نگهداری شود. درجه حرارت بالا در بیماران مبتلا به این سویه.

محمدرضا صالحی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود دریافت سه نوبت واکسن، تعدادی از افراد به آمیکرون مبتلا می شوند، ادامه داد: 25 درصد جمعیت نوبت سوم را تزریق کردند که درصد پایینی است و نکته اصلی در این زمینه بر اساس آن است. در مورد آنچه در شرایط ایمنی واکسن ها و شرایط واکسن در حفره واکسن یافتیم. خدا را شکر که مرگ و میر و بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه و بیمارستان هنوز قابل توجه نیست.

این فوق تخصص بیماری های عفونی در خصوص تصمیم کمیته علمی کرونا برای افزایش محدودیت ها به دلیل شیوع آمیکرون در کشور، افزود: تا جایی که اطلاع دارم نظر کمیته علمی افزایش محدودیت ها در رنگ های نارنجی و قرمز است. شهرها و ما قطعا به آن نیاز داریم ما در حال بازنگری در رفتار اجتماعی خود هستیم و لازم است تصمیم گیران شرایطی را فراهم کنند که حتی الامکان از تجمعات هنری، ورزشی و علمی اعم از تجمع در مدارس و دانشگاه ها جلوگیری شود و مقررات بهداشتی وضع شود.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در رابطه با پیش بینی خود از شرایط موج ششم در ایام نوروز اظهار داشت: به نظر می رسد تا قبل از سال جدید این موج فروکش کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *