مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

این 2 متهم را شناسایی کنید + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به کشف کلاهبرداری در رابطه با خرید و فروش منازل در غرب تهران از شهروندان خواست متهمان را شناسایی کنند. در این مورد طبق حکم دادگاه.

سرهنگ علی ولی پور گورزایی در این خصوص گفت: در سال 1396 با وقوع یک فقره کلاهبرداری در رابطه با فروش یک واحد مسکونی در غرب تهران، رسیدگی به این موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت. اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و در تحقیقات اولیه کارآگاه مشخص شد سه متهم پس از جلب اعتماد خریدار به یک بنگاه املاک غربی، واحد موضوع را به قیمت 15 میلیارد ریال فروخته اند. تهران.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان با جعل حق مالک اصلی خانه از خریدار کلاهبرداری کرده و به مکان نامعلومی متواری شدند. همچنین در شعبه دوم رسیدگی مشخص شد که مالک اصلی ملک در خارج از کشور سکونت دارد.

وی ادامه داد: در این راستا با دستور مقام قضایی، چهره متهمان برای شناسایی آزاد شد و شهروندان در صورت اطلاع از مخفیگاه این کلاهبردار می توانند با شماره تلفن های 51055434 و 51055613 تماس گرفته و اطلاعات را در اختیار کارآگاهان قرار دهند.

پلیس از شهروندان خواست 2 کلاهبردار متواری را شناسایی کنند

تصویر دو متهم به دستور دادگاه توسط پلیس منتشر شد

بیشتر بخوانید  اصلاح مو رایگان در تجمع زاینده‌رود توسط حضور آرایشگران اصفهانی / فیلم -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *