این گروه از بازنشستگان تسهیلات کالاهای مصرفی دریافت می‌کنند



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر، بازنشستگان و کارکنان این صندوق که مشمول طرح ضیافت هستند و بانک برای آنها پیامک با دعوت نامه ارسال کرده است می توانند از 22 تا 27 اسفندماه در طرح “ضیافت” بانک صادرات ثبت نام کنند و تا سقف هشت یا 15 میلیون تومان به عنوان دریافت کنند. وام از فروشگاه های زنجیره ای منتخب برای خرید

بر اساس گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، در این طرح که با نام ضیافت نیروگاه و فولاد اجرا شد، مستمری بگیران واجد شرایط و مشمولان سربازی یعنی افرادی که از بانک «دعوتنامه» دریافت کرده اند می توانند وارد شوند. سامانه مناسب جهت مراجعه به https: //ziiafat.bsi.ir/#/auth.

در این طرح اختیاری که از 31 اسفند لغایت 12 اردیبهشت 1402 قابل استفاده است، میزان اعتبار کالاهای مصرفی (از قبیل مواد غذایی، شوینده و بهداشتی) از فروشگاه های زنجیره ای حداکثر هشت میلیون تومان با بازپرداخت 6 ماهه است. اقساط و برای کالاهای بادوام (لوازم خانگی) از گروه منتخب حداکثر 15 میلیون تومان با بازپرداخت اقساط 10 ماهه تعیین شد. این تسهیلات بدون بهره بانکی به داوطلبان واجد شرایط ارائه می شود.

بنابراین افرادی که مشمول طرح هستند می توانند پس از وارد کردن کد ملی و کد امنیتی وارد سامانه ثبت نام بانک صادرات شده و کد دریافتی را به شماره تلفن همراه خود ارسال و شرایط و ضوابط این طرح را به دقت مطالعه کنند.

هر مستمری بگیر و فعال کشوری مشمول طرح ضیافت تنها حق انتخاب فروشگاه از فروشگاه های طرف قرارداد طرح را خواهد داشت که در صفحه ثبت نام مشخص است که پس از انتخاب فروشگاه مورد نظر پیامکی حاوی کد تأیید نام فروشگاه برای متقاضی ارسال می شود و این کد باید در قسمت «وکالتنامه» ثبت شود.

بیشتر بخوانید  فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

پس از طی مراحل ثبت نام، متقاضی می تواند به یکی از شعب منتخب فروشگاه مراجعه و محصول مورد نظر را خریداری کند.

برای خرید در فروشگاه سپهر به کارت و کد ملی و همچنین رمز مخصوص (چهار رقمی سمت راست شماره دفتر) و برای خرید از فروشگاه سپهر کارت و کد ملی و شماره همراه ثبت شده نیاز دارید. به متقاضی

مبلغ 50 هزار تومان بابت هزینه ها و بیمه طرح به اولین قسط دریافتی از مستمری بگیر یا ثبت نام کننده فعال اضافه و از مستمری وی کسر می شود.

پیام دعوتی که برای مستمری بگیران و کارکنان خدمات کشوری ارسال می شود فقط از طریق شماره بانک ارسال می شود و ارسال این پیامک از طریق شماره تلفن همراه شخصی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.


دیدگاهتان را بنویسید