این کودک دو ساله با موبایل مادرش 31 چیزبرگر سفارش داد! / نقاشی


اگر فرزند کوچکی دارید شاید برایتان پیش آمده باشد که گاهی موبایلتان را برای بازی و سرگرمی می برند. این شامل گزینه قفل و رمزگذاری بر روی صفحه نمایش تلفن همراه است.

این درسی است که اخیراً توسط یک زن آمریکایی در تگزاس آموخته شده است، البته با هزینه مالی اندک. کلسی گلدن در حالی که کارهای روزانه اش را می شمرد، تلفن همراهش را برای چند لحظه باز گذاشت که پسر دو ساله اش برت طبق معمول گوشی را برداشت. کلسی می گوید که این بار برخلاف همیشه که دوست دارد عکس خودش را روی دوربین موبایل ببیند، گوشی را با سرعت و شدت در هوا تکان داد.

تصاویر کودک دو ساله ای که از موبایل مادرش 31 چیزبرگر سفارش داد

دقایقی بعد پیام هایی از اپلیکیشن تحویل غذا روی تلفن همراه کلسی ظاهر شد: «سفارش شما کمی بیشتر از حد معمول طول می کشد.

کلسی که مشکوک بود فرزندان بزرگترش ممکن است ناهار را برای مدرسه سفارش داده باشند، این پیام را خیلی جدی نگرفت تا اینکه چند دقیقه بعد دستگاه تحویل غذا جلوی در ایستاد و راننده در کمال تعجب بسته بزرگی را تحویل داد. از 31 چیزبرگر برای Kelsey.Dad.

جالب است که هیچ یک از اعضای این خانواده اهل چیزبرگر نیستند و کلسی تصمیم گرفت این غذا را بین همسایه ها و در گروه رایگان محلی فیس بوک به اشتراک بگذارد.

تصاویر کودک دو ساله ای که از موبایل مادرش 31 چیزبرگر سفارش داد

ناگفته نماند که این پسر بازیگوش ناخودآگاه 25 درصد جایزه به رستوران داد و در نهایت مادرش کلسی 91 دلار خرج کرد و با کمی خنده یاد گرفت که موبایل آنلاک را به او ندهد. یک کودک.

این خبر به سرعت در رسانه های محلی پخش شد، تا جایی که کارکنان مک دونالد در نهایت کلسی، برت و سایر اعضای خانواده را برای پذیرایی به رستوران خود دعوت کردند.

بیشتر بخوانید  قرص دوکسپین برای معده عصبی

دیدگاهتان را بنویسید