این کلیپ از شهرام عبدلی دل مردم را لرزاند



آنچه دیگران می خوانند:

شهرام عبدولی او به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری است، ویدئویی از این بازیگر در اینترنت دست به دست می شود که باعث ایجاد احساسات در همه می شود. شهرام عبدولی بازیگر سریال جلال امروز به دلیل خونریزی مغزی راهی بیمارستان شد شهرام عبدولی که در مشهد مشغول انجام پروژه جدید خود بود دچار خونریزی مغزی شد، این اتفاق دلیلی شد تا شما کاربران بیشتر با زندگی شخصی و همسرش آشنا شوید. شهرام عبدولیعناوین مختلف را جستجو کنید شهرام عبدولی متولد 1355 است و بازیگری را از 23 سالگی در سریال همسفر آغاز کرد.

کلیپی که بعد از بیماری شهرام عبدلی در فضای مجازی پخش شد

شهرام عبدلی پس از خونریزی ناگهانی مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شد و متاسفانه هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است. این بازیگر که اغلب با نقش های منفی در سریال های تلویزیونی شناخته می شود، دو روز است که موضوع اصلی جستجوی بسیاری از کاربران فضای مجازی بوده و در این بین عکس ها و کلیپ های فراموش نشدنی شهرام عبدلی به چشم می خورد.

شهرام عبدولی

لازم است بدانید ویدئوی کوتاهی که در برخی کانال ها و گروه های شهرام عبدلی منتشر شده مربوط به حضور وی در خندوانه است. شهرام عبدولی به همراه چند بازیگر دیگر در کندوان با قاضی رامبد جوان مسابقه ای برگزار کردند که در یکی از مراحل این مسابقه تیم شهرام عبدولی شکست خورد و نتوانست جایزه ای که تلویزیون بود را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید  بدون اقدامات ملموس و واقعی غرب، مذاکرات پیشرفت نمی‌کند

مرحله بعدی مسابقات وقتی رامبد جوان از شهرام عبدولی درباره باخت تیمش در یک بازی مضحک پرسید، شهرام عبدلی پاسخ داد:

همسرم گفت چرا سعی نکردی بیشتر از این تلویزیون ها ببری، تلویزیون ما پیر شده است

گفتم هوش من در این حد است. هر چقدر استعداد خرج کردم نتوانستم از او بالاتر بروم.

در ادامه شهرام عبدولی می گوید:

فرزند من افسرده است. آرتین خیلی حساسه


دیدگاهتان را بنویسید