این علائم را پس از بهبودی جدی بگیرید



قاضی ارشد هند اخیراً آمیکرون را قاتل خاموش خوانده است. اگرچه آمیکرون می تواند همه گروه های سنی را تحت تاثیر قرار دهد، اما شدت بیماری در افراد بالای 60 سال بیشتر است.

کارشناسان هشدار می دهند که علائم سویه آمیکرون پس از بهبودی ادامه خواهد داشت.

تحقیقات نشان می دهد که خستگی، مه مغزی، ناراحتی قلبی، تنگی نفس، مشکلات خواب و بدن درد علائم رایجی هستند که مدت ها پس از مصرف کوید در افراد در هر سنی از جمله کودکان و سالمندان دیده می شود.

کارشناسان خاطرنشان می کنند که این علائم رایج باید در بازماندگان کووید مشاهده شود. “دانشجوی طولانی” چند هفته پس از دریافت “دانشجو 19” تشخیص داده می شود. یعنی زمانی که بیمار با وجود علائم بهبودی، هنوز برخی از علائم بیماری را دارد. به گفته ماریا ون کارخوف، کارشناس سازمان جهانی بهداشت، اثرات طولانی مدت کووید معمولاً حدود 90 روز پس از ناپدید شدن علائم عفونت اولیه ظاهر می شود.

تحقیقات همچنین نشان داده است که بیش از یک سوم افرادی که در گذشته به کووید 19 مبتلا بوده اند، پس از بهبودی برخی از علائم طولانی مدت کووید را تجربه کرده اند.

در حالی که سویه آمیکرون نسبتاً خفیف‌تر از نمونه‌های قبلی خود خوانده می‌شود، برخی از علائم پس از یائسگی می‌توانند برای هفته‌ها ادامه داشته باشند و اکنون در افراد در هر سنی، به‌ویژه افرادی که ایمنی پایینی دارند، دیده می‌شوند.

قاضی ارشد هند اخیراً آمیکرون را قاتل خاموش خوانده است. اگرچه آمیکرون می تواند همه گروه های سنی را تحت تاثیر قرار دهد، اما شدت بیماری در افراد بالای 60 سال بیشتر است.

بیشتر بخوانید  فیلمی جالب از زلزله شدید ۷.۲ ریشتری در زیر دریا

سانتوس جاها، متخصص ریه و متخصص مراقبت های ویژه گفت: افرادی که دارای بیماری های همراه مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، بیماری مزمن کلیوی، سالمندان، بیماران سرطانی و بیمارانی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می کنند، بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند. اهميت دادن. “آنها پس از آلوده شدن به Amicron Covid-19 یک بیماری جدی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید