این شرط نباید مشترک باشد – آژانس مهر نیوز اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، آیت الله سید احمد علم الهدی ، در نماز ظهر جمعه مشهد مقدس در آستانه افتتاح و گشایش سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور جدید در فضایی خاص وارد کشیش می شود و با وجود درخواست های مختلف ، آیا باید ادبیات جستجوی صحیح در این شرایط چیست؟

او ، جستجو کردن وی مسئولان را حق مردم خواند و ادامه داد: مردم باید مقامات باشند ، حتی از مقام معظم رهبری جستجو کردن اما باید از چه ادبیاتی استفاده شود؟

چالش های دولت جدید

امام جمعه مشهد مشهد گفت: “از یک سو استکبار جهانی و امپراتوری رسانه ای آن که سعی در جلوگیری از حضور مردم در انتخابات دارد ، علیه دولت جدید هستند که با شرکت در انتخابات مردم را ناامید کرده است. واضح است که استکبار فروکش نمی کند و تأثیر می گذارد. “غرایز و تزریقات بد به دنبال ایجاد خشونت و ناآرامی های سیاسی در کشور است.

وی به گروه دیگری از منتقدان دولت جدید اشاره کرد و گفت: “کسانی که در انتخابات شرکت نکردند سعی دارند مصالح مردم را به نفع اهداف خود مصادره کنند تا از طرف مطالبات مردم بگویند ما شرکت نکردیم. در انتخابات ، از همان ابتدا در انتخابات شرکت کردید. “چه مشکلی حل شد؟

آیت الله علم الهدی رقبای خود در انتخابات ریاست جمهوری را سایر خواسته ها و منتقدان رئیس جمهور جدید خواند و خاطرنشان کرد: “کسانی که در انتخابات با این رئیس جمهور کاندید شدند سعی دارند انتقاد کرده و دولت جدید را تشکیل دهند.” در ” ذهن مردان.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

جستجو کردن برای مشارکت در نظر گرفته نشده است

وی ادامه داد: برخی افراد به اصطلاح جریانات استانی برای دستیابی به منصب و منصب در انتخابات ، تشکیل ستاد و کار وقتی هیچ سهمی در دولت ندارند ، شروع به تخریب و خوردن مسئولان انتقاد و فشار می کنند که بگویند اگر ما می آمدیم اوضاع بهتر بود .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ، مردم حق دارند جستجو کردن وی خواند و توضیح داد: “قبل از آنها ، افرادی كه طبق معیارهای رهبری و تشخیص این معیارها رأی داده اند ، منتظر تحقق همه شعارها و رویكردهایی هستند كه رئیس جمهور تازه انتخاب شده گفت و می خواهد در اسرع وقت اجرا شود. “

وی یادآور شد: مردم صبور و نجیب ما تحت تأثیر مشکلات قرار گرفته اند ، آنها در برابر همه مشکلات اقتصادی ، معیشتی و فرهنگی مقاومت کرده و انتظار دارند تغییری ایجاد شود تا کسانی که خم شده اند هرچه زودتر از مشکلات برداشته شوند ” بیار.

آیت الله علم الهدی ، با تأکید بر آن ادبیات جستجو کردن وی گفت: این باید ادبیات ویژه ای باشد: خواسته ها باید “وظیفه محور” باشد که مردم به عنوان یک وظیفه الهی وارد آن شوند جستجو کردن و از طرف دیگر ، انتقام جویانه و بخصوص جستجو کردن این کار را نکنید تا از دولت جدید سهمی برای خود و اعضای فعلی خود کسب کنید.

مراقب مصادره ادعاهای دشمن باشید

او گفت باید اینطور باشد جستجو کردن وی با بیان اینکه دشمن نباید مسیر خواسته های مردمی را دنبال کند ، گفت: “در گذشته ، هر دولتی با یک شعار وارد صحنه می شد و مردم جذب دولت هایی می شدند که به این شعارها پاسخ می دادند ، یک دولت سازنده با یک شعار.” و مسیر را به نفع خود تغییر دهند. “توسعه اقتصادی” وارد شد ، جریان سرمایه داری به سمت این شعار حرکت کرد و سرمایه داری و سرمایه داری تقویت شد.

بیشتر بخوانید  کارمندان سازمان ملل باید پول نقد به افغانستان ببرند

عضو مجلس خبرگان رهبری با استناد به شعار “توسعه سیاسی” توسط دولت اصلاحات ، فعال سازی جریانات معاند و پدید آمدن درگیری های سیاسی غیرموجه در کشور ، افزود: دولت با شعار “خدمت” آمد و مردم از آن استقبال کردند. این دولت مسلط شد و محور قدرت کاری کرد که مقامات و دولتمردان در مورد مردم فراموش کردند.

وی خاطرنشان کرد: دولت احتیاط و امید با شعار ویژه “تعامل جهانی” به کشور آمد و فکر کرد اگر مشکلات خود را با جهان و غرب حل کنیم ، هیچ مشکلی نخواهیم داشت و با وجود اینکه مشکلات اقتصادی حل می شود هشدارهای مکرر رهبری آنها با اعتماد به نفس غرب حرکت کردند و نتیجه ای جز ضرر برای ملت و مردم ، فشار معیشتی ، فشار اقتصادی و سلطه اقتصادی بیشتر دشمن نداشتند.

نزدیک به جستجو کردن به دولت کمک کنید

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه دولت با شعار “جهاد” وارد حوزه حکمرانی شده بود ، گفت: این دولت می خواهد به عنوان جهادی و جهادی مشکلات را حل کند و درخواست از دولت جهاد باید همانطور که جهادگران و جهادگران خواستار آن هستند ، باشند. “در جامعه باشید

وی افزود: خواسته ها با کمک های سیاسی ، اجتماعی و بشردوستانه برآورده می شود که در این صورت مشکلات حل و فشارها برطرف می شود ، اما اگر اقدامات خصمانه انجام شود ، دولت شکست می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید