این سیستم مچ رانندگان جنایی را می گیرد!



ایسنا / کرمانشاه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فعال شدن سامانه سرعت متوسط ​​در محورهای استان خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به فعال سازی سیستم سرعت متوسط ​​استان ، اظهار داشت: این سامانه میانگین سرعت در محورهای استان را محاسبه می کند و خودروهایی را که بیش از این سرعت هستند جریمه می کند.

وی افزود: هم اکنون این سامانه در برخی از محورهای اصلی استان از جمله محور اسلام آباد – غرب – کرمانشاه فعال است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به حرکت خودرو از ابتدا تا مقصد توسط 60 دوربین منتقل می شود که در سطح محورهای استان ثبت شده و به سیستم سرعت متوسط ​​متصل می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: اگر سرعت خودرو در این جاده بالاتر از سرعت متوسط ​​باشد ، راننده متخلف توسط جریمه سیستم ، به عنوان مثال جاده اسلام آباد غرب – کرمانشاه ، اگر مجبور باشد از یک جاده عبور کند ، جریمه می شود. ساعت و یک راننده در اوایل زمان رسیدن به مقصد ، با سیستم سرعت متوسط ​​جریمه می شود.

حیدری گفت: فعال سازی این سیستم برای جلوگیری از سرعت غیر مجاز مجاز است و با توجه به اینکه برخی از رانندگان سرعت را در نزدیکی دوربین ها نقض می کنند ، با این سیستم سرعت آنها تقریباً تا تمام مدت محاسبه و کنترل می شود. “آنها هیچ راهی برای شکستن و سرعت ندارند.

حیدری راه اندازی این سامانه را عامل مهمی در کاهش تصادفات در استان می داند و افزود: در حال حاضر مهمترین علت تصادفات در استان سرعت غیر مجاز است و راه اندازی این سامانه می تواند در کاهش این تخلف نقش موثری داشته باشد. . “

بیشتر بخوانید  چگونه می توان تعداد فارغ التحصیلان بیکار را کاهش داد؟

وی افزود: در حال حاضر 54 درصد تصادفات در استان لغو شده است که این همه به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت غیر مجاز است و راه اندازی این سامانه می تواند سهم موثری در کاهش این نوع تصادفات داشته باشد. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید