این زوج های هنری سینمای ایران فرزندی ندارند!


اگر می خواهید دریابید کدام یک از زوج های هنری سینمای ایران پس از سالها زندگی مشترک هنوز فرزندپروری را امتحان نکرده اند.

طبق گزارش ها صبحگاه به گزارش نمناک ، ما در معاملات خود با زوج های هنری در سینمای ایران که فرزندی ندارند ادامه خواهیم داد.

افسانه فرد آزاده و شاهرو فروتیان

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان نیز زوج های هنری هستند که تقریباً 40 سال با هم زندگی کرده اند ، اما هرگز ذائقه بچه دار شدن را نداشته اند و به گفته خود این بازیگر ، آنها تصمیم گرفته اند عشق خود را از ابتدای زندگی خود حفظ کنند آنها هرگز آن را با کودک در میان نگذاشتند و مسئولیت فرزندآوری را بر عهده نگرفتند.

مهواس واگاری و مرحوم محسن گازی مرادی

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی زوجی از هنرمندان پیشکسوت هستند که سالهای زیادی از زندگی خود را در کنار یکدیگر گذرانده اند. این بازیگر در روزهای بیماری و پیری پرستار همسرش بود. مهواس واگاری در مصاحبه ای گفت که او دو بار باردار بود ، اما بارداری او دشوار بود و این زوج فرزندی ندارند.

آقای محسن قاضی مرادی در 16 آوریل 1400 به رحمت خدا پیوست.

رضا آتاران و فریده فرامرچی

رضا آتاران و فریده فرامرچی از زوج های قدیمی هنری سینما هستند که زندگی مشترک خود را از سال 1973 آغاز کردند و علی رغم سالهای طولانی زندگی مشترک ، هرگز صاحب فرزند نشدند. طبق اخبار منتشر شده توسط مصاحبه آقای بازیگر ، این زوجین از همان ابتدا توافق کردند که صاحب فرزند شوند. او را به دار آویختند.

بیشتر بخوانید  استاندار ایلام: افزایش مناطق قرمز نگران کننده است

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی و نیما فلاح یکی دیگر از زوج های هنری هستند که نزدیک به 20 سال در کنار هم زندگی کرده اند اما فرزندی ندارند. این زوج وفادار یکی از موفق ترین و غیرحرفه ای ترین زوج های هنری است که می توان زوج خوشبختی را نام برد که همیشه در کنار هم هستند.

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی یکی دیگر از زوج های هنری سینمای ایران هستند که علی رغم سالها زندگی مشترک (بیش از 20 سال) ، هرگز به فکر بچه دار شدن نبودند و به گفته آقای بازیگر ، او با تنهایی به آزادی های جوانی خود حمله کرد. آنها توافق کردند که بچه دار نشوند.

امین حیایی و نیلوفر هوشخالک

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق یکی دیگر از زوج های هنری است که بیش از 20 سال با هم زندگی کرده اند و روزهای خوبی را بدون فرزند در کنار یکدیگر می گذرانند. نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی است و آقای بازیگر از ازدواج اولش با مونا بانکی پور صاحب پسری به نام دارا است.

بهنوش بخشیاری و محمدرضا آرین

بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین زوج هنری دیگری هستند که بیش از 10 سال با هم زندگی کرده اند اما فرزندی ندارند. این بازیگر در تلویزیون اعلام کرد که دیگر بچه دار نمی شود و چند سال پیش آنها می خواستند فرزندخواندگی دختری را بپذیرند اما این اتفاق نیفتاد.

حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی

رامبد شکرابی و همسرش حدیث فولادوند را نیز می توان در لیست زوج های هنری که بچه دار نمی شوند ، قرار داد. این زوج که از سال 1989 زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند ، نزدیک به 10 سال است که در کنار هم زندگی مسالمت آمیز و بدون مرز دارند و برای ادامه زندگی در مناطق شمالی کشور ترجیح می دهند در تهران زندگی کنند.

بیشتر بخوانید  احسان علیخانی اشک شرکت کننده عصرجدید را درآورد | تیکه امین حیایی به احسان علیخانی

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی ، صبا راد و مانی رهنما ، اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی ، نرگس محمدی و علی اوجی ، سامانه پاکدل و هادی کاظمی از جمله زوج های کوتاه مدت هنری سینمای ایران هستند که هنوز صاحب فرزند نشده اند. حدیث میرامینی و مهتاب رجبی اظهار داشت که آنها چندین سال است که با هم زندگی می کنند و باید دید که آیا بعد از بیش از 10 سال زندگی مشترک ، نام آنها در بالای لیست قرار دارد یا آنها به عنوان پدر و مادر زندگی می کنند.

روی تیموریان و همسرش مسعود ریگان

روی تیموریان و همسرش مسعود رایگان دیگر زوج فیلمساز هستند که با وجود بیش از 15 سال (ازدواج در سال 1982) ، با هم فرزندی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید