مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

این زن قاتل معروف خیابان ششم نیروی هوایی تهران است!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، دختر وی که تنها حافظ دم است، اعلام عفو کرد و مادرش به دلیل جنبه عمومی جنایت محاکمه شد.

جسد از پتو می افتد

عصر روز 7 اردیبهشت 96 راننده تاکسی وحشت زده با پلیس تماس گرفت و جنایت هولناک را گزارش کرد. وی گفت: ساعتی پیش زن جوانی از خیابان ششم نیروی هوایی را سوار خودرویی کردم تا او را به حومه تهران منتقل کند اما به محض پیاده شدن از خودرو با صحنه هولناکی مواجه شدم. زن جوان بسته مشکوکی را حمل می کرد که روی پیچ ها پتو بود اما با پیاده شدن مرد از داخل پتو از روی خودروی مثله شده به بیرون افتاد.

با این تماس پلیس به آدرس مورد نظر مراجعه و زن 45 ساله ای به نام مریم را دستگیر کرد که بلافاصله به قتل اردشیر همسر سابقش اعتراف کرد.

مریم در بازجویی گفت: من و همسرم 22 سال پیش ازدواج کردیم اما شوهرم معتاد بود. ما یک دختر داشتیم اما چون از آزار او خسته شده بودم از اردشیر جدا شدم. دخترم با پدرش زندگی می کرد و گاهی به دیدن دخترم می رفتم.

دختر 20 ساله ام مدتی خیلی بی حوصله بود و از من خواست که دوباره با پدرش ازدواج کنم و به خانه آنها برگردم. اما چون می دانستم شوهرم مرد بدی است قبول نکردم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی چون دیگر طاقت دیدن غم و اندوه دخترم را نداشتم به او قول دادم که روزی به خانه آنها بروم و در کنار او باشم و در کارهای خانه به او کمک کنم. آخرین باری که با همسر سابقم بودم اما دخترم در خانه نبود.

بیشتر بخوانید  اکشن خطرناک و رانندگی جنون آمیز راننده پژو 206 در بزرگراه / فیلم

شوهرم دوباره شروع به دعوا کرد و با من درگیر شد و من کنترل اعصابم را با یادآوری خاطرات تلخ گذشته از دست دادم، از پشت با قند شکن به او حمله کردم و چند ضربه به سرش زدم.

سپس با چاقو او را کشتم. بلافاصله پشیمان شدم و ساعت ها گریه کردم، اما از ترس تصمیم گرفتم جسد را از خانه خارج کنم. سر زن را با چاقو بریدم.

یکی از پاها و دست هایش را هم قطع کردم، اما نتوانستم سایر اعضای بدنش را مثله کنم. بدنم را در پتو پیچیدم و سپس سوار تاکسی شدم. می خواستم جسد را در حومه تهران رها کنم اما وقتی از ماشین پیاده شدم جسد مثله شده از پتو افتاد و من خجالت کشیدم.

پس از اعترافات تکان دهنده زن و بازسازی صحنه جنایت، والدین و دختر مقتول خواستار قصاص شدند.

بدن مثله شده یک زن

اختلاف نظر کمیسیون پزشکی قانونی

این در حالی است که مریم برای بررسی سلامت روان به کمیسیون 3 نفره پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از معاینات بالینی در گزارشی اعلام کردند که مریم مجنون بوده و از اختلال روانی شدید رنج می برد و مسئولیتی در قبال رفتار خود در بیمارستان ندارد. . زمان جنایت

اما والدین به این اظهار نظر اعتراض کردند. به این ترتیب مریم به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی معرفی شد و این بار کارشناسان او را دیوانه معرفی کردند. والدین دوباره اعتراض کردند و مریم به کمیسیون هفت نفره پزشکی قانونی معرفی شد.

این بار کارشناسان اعلام کردند که وی از نظر روانی سالم بوده و مسئولیت رفتار در زمان جنایت را برعهده داشته و افسردگی ناشی از شرایط ناشی از قتل بوده است.

بیشتر بخوانید  سرقت عجیب گوشی موبایل مشتری یک مغازه توسط سارق زن حرفه ای / فیلم

این بار وکیل مریم به این گفته اعتراض کرد و مریم آخرین بار به کمیسیون 9 نفره پزشکی قانونی معرفی شد. کارشناسان پس از بررسی های بیشتر سلامت روان مرجامه را تایید کردند و گفتند که با وجود اینکه در حال حاضر از افسردگی شدید رنج می برد اما از نظر روانی سالم است و در زمان جنایت دیوانه نبوده است.

با این اظهارنظر پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و برای محاکمه متوقف شد.

مادرم پدرم را به طرز وحشیانه ای کشت و من نمی توانم این جنایت را ببخشم. برای همین می خواهم از مادرم انتقام بگیرم.

زن جوان سپس به دفاع از خود پرداخت و به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: نمی خواهم درباره قتل شوهر سابقم توضیحی بدهم اما باور کنید آن روز عادی نبودم. ناگهان کنترل اعصابم را از دست دادم و با قندشکن به سر شوهر سابقم زدم. حتی یادم نیست چند بار او را زدم.

این زن ادامه داد: بعد از قتل دیوانه بودم و همچنان می خواستم جسد را از خانه بیرون بیاورم. بنابراین جسد را تکه تکه کردم.

در پایان جلسه قضات عصبانی شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده او را به قصاص محکوم کردند.

بعد از 5 سال منتشر شد

پنج سال پس از جنایت، دختر مقتول قصاص کرد. به این ترتیب مریم به استناد ماده 612 قانون مجازات اسلامی و جنبه عمومی جرم در بند 10 دادگاه کیفری یک استان تهران از مرگ نجات یافت و از خود دفاع کرد.

مریم در ابتدای جلسه در حالی که سرش را پایین انداخته بود، ابراز پشیمانی کرد و گفت: از قتل شوهر سابقم متاسفم. در آن زمان حالم بد بود. به همین دلیل چنین اشتباهی کردم. نمی خواهم در مورد گذشته ام چیزی فکر کنم یا بگویم.

بیشتر بخوانید  عبور آمار تزریق واکسن کرونا در خوزستان از مرز ۶ میلیون

در پایان دفاعیات این زن، قضات به شدت عصبانی شدند و طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی دستور آزادی وی را صادر کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *