این زن زیبای روسی شجاع ترین زن جهان است! / زندگی عجیب یک زن نترس با هیولای قهوه ای / فیلم و عکس


به گزارش سلام نو، یک زن شجاع روسی پس از پیروزی در یک خرس قهوه ای جن با شما در سفر صید ماهی او می گوید دنبال دردسر نیست.

خرس روسی

ورونیکا دیچکا که صاحب این خرس است، یک روز عصر با خرس خود کار می کرد آسان نووسیبیرسک در روسیه بود تا برای شام حیوان خانگی محبوبش ماهی بگیرد. این خرس غول پیکر به نام آرچی نیز از این ماهیگیری خوشحال به نظر می رسد و حتی وقتی صاحبش از پارو زدن خسته می شود، جای خود را برای هدایت قایق می گیرد.

ماهیگیری با خرس

در طی یک سفر کاری در سال 2019، ورونیکا آرچی را از یک پارک سافاری نجات داد. این دو بیشتر روز را با هم هستند و همین باعث می شود ورونیکا باور کند که حیوان وحشی به او حمله نمی کند. بنابراین این دو برای تایید دوستی خود به ماهیگیری می روند و آب می پاشند. ورونیکا می گوید که او و خرسش بسیار صمیمی هستند و از بودن در کنار هم لذت می برند، بنابراین لازم نیست نگران پیش آمدن مشکلی باشد.

زن روسی و خرس

او در این باره می گوید: مرا از خانواده اش می بیند، با هم غذا می خوریم، وقتی می ترسد در آغوش من بخوابد و پشت من پنهان شود. ما او را از یک پارک سافاری نجات دادیم، اما نمی‌توانیم او را در طبیعت رها کنیم، زیرا او تمام عمرش را در اسارت بوده است. آرچی تمام روز را با ما می گذراند و بسیار مجذوب آب است. او خیلی دوست دارد به مکان های جدید برود.”

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

در حالی که ورونیکا از خرس خود نمی ترسد، گروهی از دوستان در تنسی از خرس ها بسیار می ترسند و خرسی را که به تازگی سوار ماشین آنها شده با سر و صدا می ترسانند. این خرس آسیب زیادی به ماشین آنها وارد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید