این زن بسیار جوان 12 بار زایمان کرد!


به گزارش سلام اما در حالی که این روزها میل به باروری تعداد زوج ها به شدت کاهش یافته است و دنیا در خطر جدی است، افرادی هستند که با عشق و امید به ادامه نسل خود خانواده ای پرمشغله تشکیل می دهند و رهبری می کنند. خانواده ای که گاهی به 14 نفر می رسد.

داستان درباره کورتنی راجرز و همسرش کریس است که به خاطر خانواده بزرگشان به شهرت رسیدند.

کورتنی 37 ساله و کریس 34 ساله سال گذشته پس از تولد یازدهمین فرزند خود خبرساز شدند و سپس اعلام کردند که فرزند یازدهم آنها به زودی یک برادر یا خواهر جدید خواهد داشت که آرزوی داشتن 12 فرزند را در خانه خود داشتند. داشتن یک خانواده 14 نفره را درک کنید و آرزو کنید.

حالا امسال تصویری از دوازدهمین فرزند این زوج جوان منتشر شده است تا به همه ثابت شود که به حرف داده شده وفادار هستند و خیلی سریع آرزویشان محقق شد. چندی پیش کامبریا دوازدهمین فرزند خانواده در سانتافه نیومکزیکو به دنیا آمد.

زایمان

کورتنی جوان و همسرش اکنون 12 ساله هستند یک کودک متشکل از 6 پسر و 6 دختر. آنها به همراه این 12 کودک در مزرعه 12 هکتاری خود با 140 حیوان زندگی خوبی را تجربه می کنند.

مادر جوان این 12 فرزند که با وجود جوانی و این همه فرزند رکورددار محسوب می شود، در این باره می گوید: داشتن این همه فرزند حس فوق العاده ای است. 6 فرزند اول ما همه پسر هستند و 5 دختر پشت سر هم بعد از پسر به دنیا آمدند و با آخرین دختر تعداد آنها نیز به 6 افزایش یافت.

بیشتر بخوانید  فیلم کتک خوردن شهردار آبادان (+18)

هزینه های نگهداری از این تعداد فرزند مسلماً کم نیست و به گفته این زوج تنها قسمت کوچکی از این هزینه ها 10 لیتر شیر در هفته و 80 پوشک در ماه است.

دیدگاهتان را بنویسید