این رشته ورزشی نیاز به نگاه جهادی و غیر سیاسی دارد – اخبار خراسان رضوی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب مشهد مقدس، مرتضی نظری ، کارشناس ورزش و جوانان خراسان رضوی در یادداشتی که در اختیار دارد آژانس تسنیم خراسان رضوی نظرات خود را در مورد وضعیت مدیریت ورزشی در استان و کشور بیان کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است:

یکی از ویژگی های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ، حضور نیروهایی است که می توانند رویکرد جمهوری اسلامی را هم در زیرساخت ها و هم در روبناها تغییر دهند. بیان گام دوم دارای دیدگاه مثبت با معنای منفی است ، جایی که چشم انداز نیروهای انقلابی را تعریف می کند که حضور در آن نیاز به شاخص هایی فراتر از شاخص های گذشته دارد.

دولت منتخب که جایگزینی برای دولت قبلی است ، قطعاً با ساختار فعلی و نیروهایی که در این ساختار ساخته یا در حال توسعه هستند ، قادر به درک چیز جدیدی نخواهد بود. وقتی خرابی ساختار و عامل به وضوح خود را نشان می دهد ، آیا نیروهای این ساختار نیروهای مرحله دوم هستند؟ آیا بنیانگذاران وضعیت فعلی ورزش کشور می توانند به سادگی مواضع خود را در بیان تغییر دهند. آیا تیم ، سازمان و از همه مهمتر در گام دوم انقلاب صف آرایی می کنند؟

روشن است که سرعت پیشرفت ورزش در ابعاد مختلف در چند سال اخیر کم و گاه منفی بوده است ، هرچند سرعت پیشرفت و پیشرفت مادی برخی از مدیران ورزشی بسیار بالاتر از مسئولیت آنها بوده است. بنابراین ، وضعیت به گونه ای است که “ما با مدیرانی روبرو هستیم که سرعت کلی پیشرفت آهسته دارند ، اما پیشرفت شخصی و تیمی آنها بسیار بالا است.” چنین مدیرانی همیشه بخشی از مدیریت ارشد در همه دولت ها هستند. چون به روشی عامیانه ، این مدیران بازی را بلد بودند!

بیشتر بخوانید  سس بشامل را به راحتی در خانه درست کنید!

در عین حال ، خیری برای انقلاب ایجاد شده است که اگر مورد توجه قرار گیرد ، عمدتاً نتیجه فداکاری قهرمانان ورزشی یا مدیران طبقه متوسط ​​گمنام است که دارای موقعیت طبقاتی خاصی هستند و معمولاً بعید به نظر می رسد. برای اثبات این نکته می توان دوره های مختلف انتخاب وزیر ورزش را بررسی کرد که همیشه تعداد معدودی از آنها ذکر شده است و سایر موارد به عنوان دور رده در تیم ها ارائه می شوند.

اخیراً که نام برخی از جوانان انقلابی و وارسته به وزارت ورزش و جوانان برده شد ، این جریانات احساس خطر بسیار می کردند. زیرا با ورود نیروهای پاک ، انقلابی و متفکر مطمئناً جریان آنها پس از سالها قطع می شود و ریشه های آنها پژمرده می شود. جالب است که امروز آنها این نظریه را مطرح می کنند که “ورزش نباید توسط مدیر سیاسی گرفتار شود”. اول ، آنها اشتباه می کنند تا این ورزش به دست رهبران سیاسی نرسد ، آنها خود را خارج از این اشتباه مهم نشان می دهند ، و سپس هر کسی را که در آن اشتباه با آنها رقابت کند ، نابود می کنند.

نکته دیگر اینکه نیروهای جوان و انقلابی در اداره ورزش کشور کاملا تحت فشار یا جذب جریانهای تأثیرگذار هستند. حتی امروز می بینیم که نام مدیران جوان از ستاد اداری ورزش و جوانان ذکر شده است. زیرا یا به او اجازه نمی دهند یا اجازه عبور از سد دفتر را نمی دهند.

سرانجام ، از نظر نویسنده ، هم افکار عمومی و هم نخبگان فکری و سیاسی باید تابع هژمونی طبقه حاکم ، که موتور اصلی بازی های سیاسی است ، باشند. مسلط شدن. گاهی اوقات این تبلیغات رسانه ای با جهل و پول خودمان دامن می زند! عاملان وضع موجود ، که در حال حاضر CV خود را ارائه می دهند ، باید مسئولیت بیشتری نسبت به جاسوسان داشته باشند. ما امیدواریم که در برخورد با مشاهیر مدیریتی یک اشتباه شناختی مرتکب نشویم ، مطمئناً نه مردم و نه انقلاب اکنون تحمل حاکمان شاهنشاهی را ندارند.

بیشتر بخوانید  آخرین آمار تاج در بستری شدن 41 بیمار جدید در اردبیل / افزایش میزان بستری شدن در اردبیل

انتهای پیام / 281 / ز

دیدگاهتان را بنویسید