این ربات هوشمند به جای دانش آموزان به مدرسه می رود / تصاویر


ربات هوشمندی که به جای دانش آموزان به مدرسه می رود + تصاویر

میسون استدمن دانش آموزی است که به روشی جالب از طریق روباتی به نام VGo به مدرسه رفت، روشی که به او اجازه می‌دهد در کلاس حرکت کند و توسط همکلاسی‌هایش دیده شود، بدون اینکه مجبور باشد دنیا را یک قدم به عقب برگرداند.

میسون یک بیماری نادر ریوی دارد و به دلیل خطر بالای ابتلا به این ویروس از ابتدای تاج و تخت نتوانسته به مدرسه برود. جانالی استدمن، مادر میسون می گوید: «او مشکل حاد ریوی دارد و همچنین نقص خودایمنی دارد و ما بسیار نگران هستیم که در صورت ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب برای او خطرناک باشد».

میسون هر روز با کمک یک آیپد روی ربات به مدرسه می رود و با معلم و بچه ها در کلاس درس است. علاوه بر این، چهره میسون بر روی صفحه نمایش ربات ظاهر می شود، بنابراین همکلاسی های او می دانند که میسون چگونه به نظر می رسد. استدمن می گوید که آنها به تازگی از کانکتیکات به گرین ویل نقل مکان کرده اند و فرصت متفاوتی برای آموزش به آنها ارائه شده است، و او امیدوار است که مدارس دیگر نیز از این فناوری استفاده کنند.

استدمن توضیح داد که او اولین کودک در این زمینه بود که برای آزمایش آموزش با یک ربات انتخاب شد، زیرا مدیران آموزش منطقه فکر می کردند که او کاندیدای عالی خواهد بود زیرا مدت زیادی از کلاس درس خارج شده بود.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید