این تیم 18 میلیارد تومانی به دروازه بان بیرانوند / استقلال پیشنهاد می دهد! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتراگرچه هنوز سه هفته به بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر باقی مانده و رقابت نزدیک پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی از این دوره از رقابت ها همچنان ادامه دارد ، اما برخی از تیم ها مذاکرات خود را با بازیکنان منتخب خود برای فصل آینده آغاز کرده اند.

این پیشنهادها در شرایطی ارائه می شود که به دلیل ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در دو فصل گذشته قیمت برخی بازیکنان به بیش از 10 میلیارد رسیده است و نهادهای نظارتی این موضوع را به عنوان یک شعار در نظر می گیرند و تاکنون بدون بازیکن یا باشگاه دریافت نکرده اند یا ارقام خیره کننده پرداخت می شود.

مسئولان با این میلیاردها رقم به خواب رفتند زیرا ارقام پیشنهادی برای فصل بیست و یکم به شدت افزایش یافت و برخی از تیم ها آمار بازیکنان پیشنهادی خود را به نزدیک به 20 میلیارد تن در هر فصل افزایش دادند!

گزارشگر بیشتر به علیرضا بیرانوند ، دروازه بان سابق پرسپولیس که به تازگی به بوآویستا پرتغال پیوسته است ، به طور غیر مستقیم از بودجه دولت برای پر کردن جای خالی دروازه بان خود ، از بودجه دولت استفاده می شود که 18 میلیارد تومان برای هر نفر اعلام شده است.

این باشگاه پس از مواجهه با پاسخ منفی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به سراغ دروازه بان دیگری رفت و این بار به دروازه بان با پیراهن های آبی پیشنهاد داد فصل آینده را در این تیم صنعتی سپری کند. دروازه بان استقلال که از شرایط فعلی خود راضی نیست به این پیشنهاد اولیه پاسخ مثبت داد و احتمال دارد فصل آینده راهی این تیم شود.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

ارقام 18 میلیارد تومانی و 15 میلیارد تومانی توسط برخی تیم ها برای فصل ارائه می شود ، در حالی که نهادهای نظارتی سهم رسمی و آشکاری در این موضوع نداشته اند. اما به نظر می رسد با شروع فصل نقل و انتقالات در چند هفته ، این موسسات باید نظارت بر قرارداد بازیکنان و باشگاه ها را افزایش دهند و اجازه پرداخت چنین مبالغی را برای حدود 9 ماه ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید