این باشگاه رادوشویچ را برگرداند / پرسپولیس به هر حال هیچ کاری نمی کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، یحیی گل محمدی در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آلومینیوم اراک ، ابتدا با اشاره به شرایط عروق کرونر کشور ، گفت: تنها راه نجات واکسیناسیون که هنوز آغاز نشده است. مدیریت ما در این قسمت از بیماری ضعیف است. امیدوارم که کارمندان بیشتر فکر کنند و روی این موضوع تمرکز کنند.

وی افزود: فردا با تیمی بازی خواهیم کرد که نتایج خوبی دارد و تیم منسجمی است. با ورود علیرضا منصوریان آلومینیوم تغییر کرد. من فوتبال آلومینیوم خوبی دیدم. فردا روز مناسبی برای ما نخواهد بود. ما باید از نظر دویدن و ایجاد فرصت های پیروزی در سطح بالایی قرار بگیریم. امیدوارم فردا روز خوبی برای پرسپولیس باشد.

سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: بازیکنان ما برای این مسابقه آماده هستند. آنها دوران سختی را می گذرانند. امیدوارم شاهد یک بازی خوب و دوستانه بین دو تیم باشیم.

گل محمدی با بیان اینکه پرسپولیس قبلاً در دور اول به آلومینیوم اراک باخته است ، توضیح داد: این باخت به دلیل اشتباهات واضح در داوری است. یکی از اهداف ما آفساید اعلام شد. حریف باید اخراج می شد و گل دومی که به ثمر رساندند اشتباهی نبود. ما هرگز شاخ در نیاوردیم و به تصمیم قاضی احترام گذاشتیم. در عین حال ، اوضاع قضات را درک می کنیم.

وی یادآور شد: برخی از تیم ها کارهای زیادی انجام داده اند و از صحنه ای آفساید شده و گل زده اند درگیر شده اند. در بازی دور ، آنها سه پنالتی به سود آلومینیوم نگرفتند ، اما همچنین در این بازی برنده شدند و مساوی کردند و چهار امتیاز دریافت کردند. علی رغم اینکه تیم حریف می تواند امتیاز بیشتری کسب کند. ما روی کار خود تمرکز می کنیم. هیچ تیمی مشکلی که پرسپولیس دارد ندارد.

بیشتر بخوانید  نفرات برتر پیکارهای تنیس فارس شناخته شدند

گلمحمدی ادامه داد: مشکلات ما از ابتدای فصل به خصوص پس از صعود به فینال آسیا آغاز شد. ما با تمام بدبختی ها به کار خود ادامه دادیم و در نیم فصل اول قهرمان شدیم. هر تیم به جای پرسپولیس از هم پاشید. این را صادقانه می گویم. فرزندان ما با انرژی مثبت طرفداران ما را زنده کردند. باید از همه بازیکنان تشکر کنم. آنها با همه مشکلاتی که دارند ، به خصوص در بخش مالی ، آنها سخت کار می کنند. مشکلاتی که این باشگاه در بخش مالی دارد بر دوش بازیکنان است مانند بدهی برانکو ، بودیمیر و … بیشترین فشار بر دوش بازیکنان است ، گرچه نباید به آنها مربوط شود. امیدوارم که باشگاه توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد. ما می دانیم که آنها از صبح تا شب کار می کنند ، اما ادامه این مشکلات می تواند به تیم آسیب برساند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات سایر باشگاه ها گفت: در لیگ و فوتبال ما معمول شده که هر تیمی داغتر باشد و اعتراض کند که امتیاز کسب کند. این مشکل در یکی دو سال اخیر بسیار رایج شده است. آنها به جای تمرکز روی فوتبال ، روی این و آن تمرکز می کنند. از مدیر اجرایی گرفته تا سرمربیان حریف. هنگام صحبت در مورد تیم های دیگر ، آنها روی تیم خودشان تمرکز نمی کنند. این درد بزرگی برای فوتبال ما است.

گل محمدی افزود: مشکلاتی که داشتیم اگر تیم دیگری این مشکلات را داشته باشد حل می شد. انگیزه مضاعفی داریم. ما طرفدارانی داریم که جان خود را برای آنها می دهیم. ما می دانیم که هواداران نیز در این شرایط سخت اقتصادی مشکلاتی دارند. با تشکر از همه شما. مطمئن باشید که ما تا پایان مسابقات برای آنها سخت کار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  بدرقه پرشور نمایندگان مجلس مانع رسیدن چتر به رئیسی شد+ عکس

وی در مورد هزینه های مالی آلومینیوم اراک برای دیدار با پرسپولیس تأکید کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. این حق آنهاست؛ حتی اگر 100٪ قراردادشان را بگیرند ، مشکلی نیست. وقتی ما مقابل تیم های دیگر بازی می کنیم ، پاداش آنها چند برابر می شود و انگیزه آنها دو برابر می شود. در صورت پیروزی برابر ما 80 پاداش تیم و در تساوی 50 میلیون پاداش بود. دو هفته دیگر باشگاه دیگری با ما بازی می کند اما آنها قبلاً جایزه گرفته اند! این نشان می دهد پرسپولیس راه خود را پیدا کرده است. آنها از تیم ما می ترسند.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما فقط جنگیدن بلدیم. ما این را یاد گرفتیم ما تمام تلاش خود را می کنیم تا سربلند باشیم.

گلمحمدی درباره جدایی بوژیدار رادوشویچ ، دروازه بان کروات اظهار داشت: از زمان ترک رادو از تیم ، من به باشگاه گفته ام که تحت هر شرایطی باید برگردد. در این شرایط حساس اگر اتفاقی برای حامد لاک بیفتد ما بدون دروازه بان می مانیم. دروازه بان جوان ما هیچ تجربه ای در لیگ ندارد. من از باشگاه می خواهم هرچه سریعتر این مسئله را حل کند. من می خواهم رادو با یک مبلغ کوتاه بیرون بیاید. نمی دانم چرا ماجرا به اینجا رسیده است. این مشکلات نباید در تیم ما بوجود می آمد. ما از ابتدای فصل این مشکلات را داشته ایم. هنوز هم سوال بزرگی که در ذهن من وجود دارد این است که چرا بشار رسن رفت؟ ما دو بازیکن خارجی داشتیم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که آنها از پرسپولیس جدا شدند. در حال حاضر من می خواهم که باشگاه مشکل را با رادو حل کند. لازم است امشب با رادو صحبت کنم تا مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

گل محمدی درباره غایبان پرسپولیس نیز گفت: کمال کامیابی نیا و عیسی القاطر مصدوم هستند و قطعاً در مسابقه فردا شرکت نخواهند کرد. دو یا سه بازیکن مانند امیری ، نعمتی و موگانلو نیز مصدومیت جزئی داشتند و به تازگی به تمرینات اضافه شده اند.

سرمربی پرسپولیس در پایان صحبت های خود گفت: در هفته های آخر لیگ ما مربیان ، مدیران و بازیکنان دوست دارند نتیجه بگیرند. من به جای مصاحبه با تیم های مقابل ، از همه می خواهم که روی مسابقات و تمرینات خودشان تمرکز کنند و لیگ را آرام کنند. فوتبال ما به آن نیاز دارد. اغلب اتفاق می افتد که مربیان و مدیران در مورد تیم های دیگر صحبت می کنند. آنها می گویند هر آنچه از دهان آنها بیرون می آید و فدراسیون فوتبال ، کمیته اخلاق و نظم واکنش نشان نمی دهد. گویی که مصونیت دارند ، در حالی که به راحتی تهمت می زنند. این نگران کننده است فدراسیون باید در این زمینه قدرتمند باشد. صحبت های دو هفته گذشته از نظر قانونی دارای فشار قانونی است و فشار زیادی به باشگاه ها وارد می کند. این مسئله باید با درگیری شدید فدراسیون و نهادهای نظارتی حل شود. هیچ کس نباید به خود اجازه دهد در مورد تیم های دیگر به راحتی صحبت کنند. اگر چنین است ، ما چیزهای زیادی برای گفتن داریم. اتفاقات عجیب و غریب زیادی در داخل و خارج تیم رخ می داد ، اما ما در مورد آنها با هات کیچ و مصاحبه صحبت نکردیم. ما می خواستیم روی کار تمرکز کنیم و نتیجه را ببینیم. امیدوارم مدیران ، مربیان و اعضای تیم روی تیم خودشان تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید